Akkurat nå sitter jeg her med et bittelite glass rødvin og feirer... for jeg har nemlig åpnet nettbutikken min!!! Noen av dere har jo allerede visst det en stund, men nå tør jeg endelig å vise frem mitt verk for verden.
Det som begynte med en vag idé om å lage en slags aktivitetsdatabase for barn, har nå utviklet seg til først å bli en fullblods blogg og nå også en nettbutikk for hjemmeværende mødre - og jeg er spent, jeg er nervøs, men mest av alt er jeg glad og stolt akkurat nå.
Det som trigget dette, var jo nemlig et innlegg jeg skrev her inne for omtrent halvannen måned siden. Jeg var, som dere kanskje husker,
skikkelig, skikkelig deprimert en kveld og visste ikke min arme råd - men jeg har aldri vært typen til å gi meg uten en real fight, så plutselig falt denne ideen ned i hodet mitt der jeg lå og ikke fikk sove en natt.
Så jeg gikk ned og skrev ned alt som falt inn i hodet mitt, og plutselig satt jeg der og så på en konkret, gjennomførbar plan, gitt! Og jeg sendte en sms til min kjære som var på kveldsvakt, og sa "Kjære, vi starter nettbutikk!".
Og nå har vi gjort det.
Ennå har jeg flere ideer og mulige leverandøravtaler på gang, og butikken vil bygges ut litt etter litt, etterhvert som ting faller på plass og økonomien tillater det - men det er i alle fall en start!
Jeg håper dere liker den.
Og - jeg må bare si dette også:
JIPPI!!!!!
Velkommen til
Hjemmemamma.coms nettbutikk!!!