Tråd: Regnskapet...
View Single Post
Gammel 06. June 2009, 21:29:24   #4 (permalink)
Jeanette
Til- og fraværende

Jeanette's Avatar

Medlem siden: Jul 2005
Jeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedre
Send en melding via MSN til Jeanette
Sitér:
Opprinnelig skrevet av viking Vis innlegg
bruker du regnskapsprogram? hva slags?

(gjør du alt regnskapet selv, eller kun fakturering, bilagsføring etc som du leverer videre til 'proffe'?)
Jeg bruker (eller kommer snart til å bruke) Regnskapsprogram på nett - www.e-conomic.no fra 159,- kr/mnd., og jeg (med god hjelp av den levende kalkulatoren jeg bor med) fører alt selv. I alle fall foreløpig, det kan være jeg overlater det til andre ved neste næringsoppgave.

Sitér:
Opprinnelig skrevet av viking Vis innlegg
(hvis du bruker regnskapprogram er det gjerne kontoer som heter 'varer til privatuttak', 'kontantinnskudd', etc. sjekk kontoplanen)
Ja, det er klart. Men jeg må jo også ha orden i selve papirene. Holder det å lage bilag på dataen uten papirdokumentasjon? Jeg har jo selvsagt det i form av kvitteringer, men jeg må (eller ønsker å) ha oversikt over alt i permene også. Og da må jeg lage fysiske bilag i papirform av noe slag. Finnes det noen fornuftig mal på dette, eller må jeg bare finne på en selv?