View Single Post
Gammel 28. June 2009, 11:12:20   #12 (permalink)
Jeanette
Til- og fraværende

Jeanette's Avatar

Medlem siden: Jul 2005
Jeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedre
Send en melding via MSN til Jeanette
Kvinnene på min mors side får vanligvis bare barn i mars og oktober/november, så det blir nok en stund til neste gang.

Mamma er født i oktober. Lillesøstra hennes ble født i november.

Jeg kom i mars, neste kom i oktober (på mammas 25-årsdag), og siste kom også i oktober.

Mammas bursdagsgave fikk sin første i slutten av januar, så man kan vel si at det begynner å gire opp til vårrushet da. Uniungen er født i oktober, og minstesøstra mi fikk sin i oktober året etter.

Nå er den første av oss gravid igjen, med termin på sin og mamma sin bursdag. I oktober.

Tante fikk, mot alle odds tre gutter (resten er bare jenter), som kom i januar, februar og mars.

Hva mars angår, så har min bestefar også bursdag da, så da er vi til sammen tre.

Vi har ingen i april, ingen i mai, besta har bursdag i juni, ingen i juli og august, ingen i september, før det smeller i oktober og alle plutselig skal feire noe igjen.

Det som er mellom disse to fasene, er liksom bare dødtid og tørrtrening for oss.