![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Data og internett Fordi vi treng... eh fortjener det! |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Nei!
Jeg føler det er et overvåkingsorgan.. Er ikke interessert i at alle vet hva jeg gjør til enhver tid.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Nei, det er nok ikke det. Jeg bare ser på det som enda et sted å holde orden på.
Nå skal det legges til at jeg ikke er noe særlig glad i msn eller facebook heller..
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Kan noen fotelle meg hva twitter er?
![]()
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Administrator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er jeg:
http://twitter.com/FulltHus |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg er der, men har enda ikke helt skjønt poenget. Vet mange bruker det og skryter det opp i skyene, men har ikke skjønt hva de skryter AV!?! Har brukt det i en måneds tid nå og har en del "følgere", men har ikke blitt frelst...
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Nå har jeg fått i gang min og. Ting tar nemlig litt tid her, på en måte.... Jeg skjønner ikke hva jeg gjorde med tida før jeg fikk Vilde.
Uansett. Dere finner meg her: www.twitter.com/hjemmemamma
Last edited by Jeanette; 17. June 2009 at 18:25:27. |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Nå fant jeg en ganske grei forklaring på hva twitter er, for dere uinnvidde.
http://www.dinside.no/php/art.php?id=520602
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og itte je...
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Senior Member
|
Ehh.. Jeg måtte jo overgi meg selv.
twitter.com/meditrinano
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Member
Medlem siden: May 2009
Tilholdsted: Oslo
![]() |
Jeg er på twitter, men twittrer sjelden. Logger på gjennomsnittlig en gang i måneden, og det er kun fordi jeg har fått mail om at noen vil følge meg der inne. Utrolig at noen gidder å følge meg, for jeg skriver jo så sjelden der inne.
Dessuten har jeg en fobi mot å legge ut info om hvor jeg befinner meg til en hver tid. Redd for innbrudd og sånt. Men de gangene jeg bruker twitter er det mest for å hinte om noe gøy som skjer eller har skjedd, tips om nettsider o.l. + se på meldinger fra andre jeg er interessert i å følge (f.eks. en nettbutikk med kule tilbud, Mac-nyheter o.l.). Jeg er svært aktiv på nett i forum, blogg, Facebook m.m., har vært det i veldig mange år, men er veldig restriktiv med hva jeg legger ut av informasjon. Twitter har ikke fenget meg på samme måte som f.eks. forum og blogg. Forum og blogg føles mer meningsfullt enn twitter (selv om det er helt forskjellige ting). Dermed prioriterer jeg helst det som føles mest meningsfullt for meg.
|