![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Data og internett Fordi vi treng... eh fortjener det! |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#3 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Haha.
Jadda. Jeg var medlem på et amerikansk SAHM-forum, som plutselig bestemte seg for å sette opp ring på fingeren som kriterie, og jeg nevnte at jeg var ugift.... så neste gang fikk jeg bare en "you do not have access"-melding. Darla Shines Happy Housewife-forum, for den som måtte lure. Sær dame. Jeg har skrevet en anmeldelse av boka hennes her: Bokomtale: Happy Housewives av Darla Shine | Hjemmemamma.com Man må også være kristen og amerikansk patriot, forresten. ![]() Litt synd, egentlig, hun kunne ha gjort noe veldig bra og så surrer hun det til på denne måten.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ah! Jeg mistenkte at det var noe slikt.
Jeg meldte meg inn der en gang for å se litt hva det var for noe, jeg. Og jeg gadd selvsagt ikke å informere om at jeg ikke var hjemmeværende. *skruppelløs* Jeg får fortsatt eposter derfra. ![]() |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() |
I himmelens navn.
Nå prøvde jeg å logge på for første gang på evigheter, og jeg slipper visst ikke unna et obligatorisk skjema der jeg må oppgi fødselsdato, fornavn, bosted, sivilstand, om jeg er hjemmeværende og hva slags hjemmeværende, antall barn, interesser, om jeg har lest boken hennes og hva som var favorittdelen av boken hennes. ![]() |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Det husker jeg ikke lenger, for jeg endra den da jeg så den regelen. Den lå under Introduction, i alle fall, for jeg var i utgangspunktet i gang med å re-introdusere meg igjen når jeg forstod at det strengt tatt ikke var noe point!
![]()
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|