![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Egenomsorg Vi bedriver sånne ting også. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Innimellom bør man sjekke ut hva som finnes på jobbfronten. Kanskje har du ikke jobb og trives med å være hjemme. Det er helt greit, men innimellom bør man kanskje sjekke ut alternativer. Kanskje drømmejobben din blir utlyst i dag eller i morgen?
Du som har vært i samme jobb i 3+ år og trives, kanskje er det morsommere utfordringer som ligger i ny jobb, høyere lønn? Nærmere bosted? Deg som er sliten i den jobben du har, kanskje gitt litt opp? Kan det være ny oppgaver i ny jobb som ville inspirert deg? Jeg utfordrer alle til å sjekke markedet sitt. Sjekk ut finn.no, nav eller lokal avisa og se om det kan være noe gøyalt der. Send inn en søknad, selv om du føler det ikke er 100% riktig jobb eller at du klarer å skrive 100% riktig søknad. Mye nytt kan dukke opp og "den som ikke våger, vinner heller ikke". Jeg utfordrer dere å bruke de neste 14 dagene på å sjekke jobbstatus og marked. Trenger du mere kursing?, bør du ha samtale med sjefen om status?, bør du bare titte litt etter ny jobb? Selv om du søker ny jobb og får den, trenger du ikke ta den om du ikke vil, men innimellom bør vi sjekke markedet for vår egendel, kanskje dette kan være starten på ditt nye liv? ![]() Ta deg ett glass rødvin i kveld, tenk litt på hva du liker med jobben din og hva du kunne hatt det bedre med. Snakk gjerne med en god venninne eller mann. Ta så frem din cv, har du ingen så lag en. Bruk ett par dager på å samle alt. Sjekk så markedet. Legg profil inn på finn.no eller sjekk ledige stillinger, sjekk også lokalavis og nav sine sider. Ha som mål at du iallefall sender inn en søknad i løpet av disse 14 dagene, etterhvert flere. Kanskje får du drømmejobben? Den kommer iallefall skjeldent rekende på en fjøl av seg selv. Finner du ut at det du har er mer enn bra nok, så er det en gevinst i seg selv å bli klar over ![]() Start i dag eller i morgen. 19 okt bør vi kunne ha litt tanker om hva vi mener om vår egen arbeidssituasjon. Lykke til jenter! Ta tak i eget liv og vær med på å styre din egen fremtid ![]() Last edited by Sophie; 05. October 2009 at 14:07:15. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2007
Tilholdsted: Sørvest i landet
![]() ![]() |
Det du skrev der traff meg så utrolig.....
Jeg er sååå mentalt ferdig med den jobben jeg har per i dag. Det har jeg vært siden jeg under en omorganisering for 2 år siden søkte meg til andre deler av selskapet, men ble beholdt pga spisskompetanse som de ønsket at ble værende. Jeg har søkt 2 jobber, hvorav fått avslag på den ene. Personen som fikk den var klart bedre kvalifisert enn meg, men skikkelig iriterende siden jeg diskuterte med vedkommende at jeg ville søke....... uten at vedkommende sa noe til meg..... . Den andre jobben har jeg vært på intervju på,men ikkje fått tilbakemeldign ennå. Tror ikke jeg får den, da de var tydleig på at jeg ikke hadde ledererfaring nok i forhold til det de var ute etter.Jeg vet hva jeg ønsker å jobbe med, men får ikke slike jobber pga manglende erfaring. Vond sirkel det der..... |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
Bobsi. Jeg tror det er mange der du er. Det jeg har innsett er at kanskje man må prøve å tenke nytt. Ut fra sin comfortsone. Kanskje må vi akseptere en lavere type stilling i starten, for å opparbeide oss på nytt?
Jeg vet ikke, det jeg imidlertid vet, er at det skjeldent skjer noe uten at man prøver seg selv om det betyr nye veier. Bli med meg på denne ferden. Ta deg en kopp kaffe/te eller ett glass vin. Se grundig på din cv. Prøv å tenk nytt. Du vet hva du vil, men får det ikke. Hva skal til for at du får det? Kan det være noe ekstra kursing evt å starte med noe litt lavere enn du tenkte for så å bygge seg opp igjen med erfaring på ny arbeidsplass? Tenk litt bredere enn du vanligvis gjør. Jeg skal forsøke det og har vondt i magen... ![]() |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
Jeg er ikke direkte på jakt etter ny jobb, men vil sjekke ut markedet.
Nå har jeg oppdatert min CV og starter opp titterunden på finn.no Andre som har tenkt eller gjort noe ennå? Jeg skal prøve å være litt aktiv på tenke stadie og aktivt titte meg rundt i denne utfordingstiden frem til 19 okt. Spennende og skummelt ![]() |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Fit for fight
|
Jeg har holdt øye med Finn.no og nav.no det siste året, og har søkt flere jobber. Noen er jeg kommet til intervju, men ikke lenger, og som oftest ikke det engang.
Etter ferien ble jeg bestemt på å skifte stilling. I løpet av de siste to månedene har det vært 3 jobber å søke på som har vært aktuelle..Da går det sent. Den jeg hadde mest lyst på var jeg nok overkvalifisert. Men de har lagt min søknad til side for de skal opprette en ny stilling før jul, hvor jeg var aktuell. Så jeg venter i spenning. Hva som skjer om det kommer en annen stilling jeg kan tenke meg..Vel da får jeg ta kontakt med arbeidsstedet og høre hva de tenker.
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Senior Member
![]() ![]() |
Kan jeg spørre hva dere nå jobber som og hva dere er ute etter?
Selv jobber jeg innenfor teknologi, prosjektutvikling/gjennomføring og anskaffelser. Har de siste årene savnet å komme tettere på det enkelte menneskets ve og vel. Har i tillegg til min økonimisk/tekniske grunnutdanning, tatt deler av en master innen organisasjonspsykologi og ledelse. Er ute etter enten en stilling med personalansvar eller HR oppgaver. Det er ikke enkelt det å skulle skifte type jobb. Her er noe jeg har hentet fra Mosaique: Sitér:
|
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
Jeg jobber litt innen det du er på utkikk etter Bobsi.
Det er ikke så lett å tenke nytt alltid, men i dag har jeg vært flink! Jeg har i dag sendt unna 5 søknader! Tre av søknadene er innen ett område jeg har lang ledelseserfaring innen, men erfaringen er på en litt sidegren enn disse stillingene går på, men helt i tråd med hva jeg kan masse om. Tre spennende stillinger i samme firma der forskjellen på stillingene er ansvarsnivå. Litt lengre reisevei enn jeg egentlig ønsker, men innenfor (minste) kravet mitt. Den fjerde stillingen jeg søkte på er totalt nytt for meg. Det ble litt sånn "he he, det kan jo være kult og nå er jeg jo i denne utfordringen min litt opptatt av å tenke nytt". Men hovedlinjene er der, masse personalansvar og lederkrav og det kan jeg jo, men selve bedriften er helt anderledes enn hva jeg har jobbet med før. Det helt utrolige er at jeg ble oppringt i kveld og de ønsker meg videre Den femte stillingen er DRØMME JOBBEN Og det grusomme er at det er siste frist for å svare i dag. TENK om jeg ikke hadde sjekket opp i dag 10 minutter fra der jeg bor. Superspennede jobb som jeg har hauger av erfaring og kvalifikasjoner til å inneha Vilhavilhavilha ![]() |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() |
Hvor bor du da Sophie, som lett kan finne 6 potensielle jobber innenfor rimelig avstand. Jeg trålet Finn i dag og fant en som kanskje kan være interessant, men bare kanskje. Tror ikke egentlig det, men sendte en e-post for å få mer informasjon. Da har jeg i alle fall gjort noe....
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Senior Member
![]() |
Sitér:
Jeg kan søke på flere steder bl.a Oslo sentrum og utenfor, selv om jeg ikke bor der og det er LITT i overkant lang veg for meg. Det gjør det nok lettere å søke enn hvis man bor langt unna en hovedby, nå vet jo ikke jeg hvor du bor. Jeg fant forøvrig også en av jobbene utlyst på nav.no den fant jeg ikke på finn.no, så det kan lønne seg å sjekke flere steder. |
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
Intet nytt fra min side ennå. Har ikke søkt flere disse dagene, men har ikke sjekket heller. Har mottatt bekreftelse på at de har mottatt søknadene mine og at de evt kommer tilbake til meg når søknadsfristen er over.
"Drømmejobben" har jeg ikke mottatt bekreftelse fra, det er den eneste og der er også søknadsfristen over. Den gikk ut onsdag 7 okt og i dag er det mandag 12. Vi får se, regner vel ikke med å være aktuell i den da, men vi krysser fingrene for at de ikke har fått gått igjennom alt ennå. Har dog fått mannen med litt på dette, så han sjekket ut og fant en jobb han har hatt skikkelig lyst på i 1.5 år nå. Så flaks han sjekket ut nå for de er skjeldent utlyst. Han sitter i skrivende stund og søker nå ![]() |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() |
jeg fikk tilbakemelding på fredag om at de ennå ikke har tatt noen beslutning ang den jobben jeg søkte på. I tillegg har det blitt lagt ut til en til som jeg kommer til å søke på. Tror også den er litt i overkant ambisiøs, men det er ikke ofte det blir lagt ut noe som frister., dermed får jeg søke lykken denne gang også. Så får vi se hvor det ender......
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
Da har jeg søkt en stilling til
![]() Det nærmer seg den 19 okt som utfordringen går til. Flere som sjekker ut litt, man MÅ jo ikke bytte jobb, men det kan være greit å følge litt med på hva som rører seg. Jeg tror nesten jeg må utvide denne utfordringen i tid, det kjennes greit å sjekke ut litt + at det tar jo uhorvelig lang tid før frister er ute og man har sjans til å engang komme til intervju. Jenter, hiv dere rundt! Jeg har hittil oppdatert søknad og cv + sendt unna 7 søknader i denne utfordringsrunden. |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
I dag er det 19 okt og utfordringen går ut i dag.
Jeg synes jeg har fått gjort unna endel og det er kjekt og holde seg litt oppdatert på jobbfronten. "Drømmejobben" jeg fant gikk jo ut på fristdato samme dag som jeg startet å titte rundt. Jeg har jo ikke hørt noe og regnet med at da var jeg i allefall ikke aktuell. Kvinnet meg opp i dag og ringte, da fikk jeg beskjed om at de hadde hatt det så travelt at de ikke hadde startet intervjuprosessen eller fått gått igjennom alle søknadene ennå, så håpet er fortsatt lysegrønt ![]() De andre jobbene jeg søkte på har siste frist denne uken, så her kan det jo fort drøye litt før man får svar. Har funnet 2-4 nye jobber til jeg skal søke på i kveld, den ene er så høy stilling at jeg VET jeg ikke får den, men jeg skal være tøffere enn toget og ingen biter meg om jeg sender inn en søknad. Den andre er litt for lav stilling, men hva vet jeg, kanskje er det en skjult skatt De andre er sånn passe midt på treet.Jeg utvider utfordringen frem til 1 desember og jeg synes dere skal kaste dere med. Vi har alle godt av å ruske litt opp i tilværelsen og jobbsøking m/svar tar tid. 14 dagers utfordring er for kort tid i jobbsøkeverden. Kom igjen jenter, er dere alle superfornøyd der dere er i dag? Ikke det minste nysgjerrig på hva andre arbeidsgivere kan tilby? |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() |
Status
1: Avslag 2: Den jeg var på intervju til, har jeg bare hørt at de ikke er helt klar for å ta en avgjørelse ennå. Stillingens innhold er ennå ikke helt klarlagt. Så her gjelder det å smøre seg med tålmodighet. 3: En jobbsøknad sendt avgårde denne fredagskvelden. Denne er trolig litt vel ambisiøs, men jeg får den i alle fall ikke uten at jeg prøver..... 4: Har en til som jeg skal prøve å få gjort i løpet av helgen. Innen samme område som nr 3, men litt lavere plassert. Last edited by Bobsi; 23. October 2009 at 23:18:32. |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
Bra Bobsi! Du er iallefall i gang!
Har ennå ikke fått avslag, men heller ingen innkalling til intervju, så her er det bare å stå på. Har gått litt løs på å søke stillinger som har håpløs søknadsform. Jeg må legge inn alt av erfaring, utdannelse og kurser i deres eget system... DET tar VELDIG lang tid. Sukk Har fått unna noen flere søknader og har flere på listen min jeg skal ta tak i. Ikke alt av relevans for meg, men er man i søke modus så er man i søkemodus. Egentlig er det en heltidsjobb å søke. Skal søke på en litt uvant da de krever man skal sende søknaden pr post og ikke pr nett i tillegg krever de godkjente kopier av vitnemål og attester, hvor får jeg gjordt det? Dette tar tid. Leste ett sted at det ikke er uvanlig at det tar 3-10 mnd før man får ny jobb... ![]() |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
Da har jeg fått mail fra "drømmejobben" jeg har snakket om tidligere, den som søknadsfristen gikk ut samme dag jeg startet denne utfordringen.
De skriver at de beklager det har tatt tid før man fikk svar fra de, men grunnet andre presserende oppgaver har de ikke hatt tid til å svare før nå. De skal starte prosessen i uke 46 (9-13 nov), så her blir det bare å smøre seg med tolmodighet. Jeg tør ikke håpe, så heldig kan jeg ikke være, men håper gjør man jo allikevel ![]() I mellomtiden kan ikke livet stoppe opp, så jeg har sendt unna to nye søknader i dag og har 6 til som ligger på pulten min og som jeg må søke på. Skal starte å søke på noen av disse i kveld, men rekker ikke alle. Mange har tunge søkerprosesser der man må legge inn alt i deres eget database system. Jeg har endel som skal inn, så det er en lang prosess. Kan forøvrig også anbefale dere å sjekke ut på firmaers hjemmesider, endel stillingsannonser blir ikke utlyst på finn, men på deres egne hjemmesider. |
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() |
Nok en søknad sendt. Denne også en intern stilling.
Dette blir spennede.... Status per i dag: 1: Avslag 2: Den jeg var på intervju til, har jeg bare hørt at de ikke er helt klar for å ta en avgjørelse ennå. Stillingens innhold er ennå ikke helt klarlagt. Så her gjelder det å smøre seg med tålmodighet. 3: 23.oktober. En jobbsøknad sendt avgårde. Ikke hørt noe 4: 4.november. Søknad sendt. |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() |
Status per i dag:
1: Avslag 2: Den jeg var på intervju til, har jeg bare hørt at de ikke er helt klar for å ta en avgjørelse ennå. Stillingens innhold er ennå ikke helt klarlagt. Så her gjelder det å smøre seg med tålmodighet. 3: 23.oktober. En jobbsøknad sendt avgårde. Avslag 5.november 4: 4.november. Søknad sendt. 5: 6.november Ny stilling utlyst, frist 16.nov. Hvordan går det med deg Sophie? |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
Jeg søker i vei. Sliter litt med alle disse egne steder man må legge inn alt av jobberfaring, utdannels, kursing osv. Det tar timer med jobb.
Har sendt unna 22 søknader hittil og har vel en 7 stillinger til jeg skal titte på. Har ennå ikke fått noen avslag, men siden det har gått såpass lang tid på noen av søknadene, så regner jeg vel med at jeg snart får en runde med mange avslag snart. Har heller ikke blitt invitert til intervju ennå. Vi må ikke gi oss! |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
Oppdatering:
Etter 5 og enhalv uke har jeg sendt inn 23 søknader. Ingen avslag ennå, men venter ett ras snart. Har i dag blitt innkaldt til ett intervju på en av disse søknadene, og i tillegg fått kredit og ekstra ansvar i jobben jeg har.. Hmm, drar selføgelig på intervju, men lurer på om jeg har lyst til å bytte...sånn egentlig... ![]() |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
Ja, det er mulig, men har jo vært så bestemt på å sjekke markedet. Ble så glad når jeg ble oppringt, men ønsket vel egentlig helst det var en av de andre jobbene jeg har søkt på
![]() Jeg drar på intervju og hører hva de sier + fortsetter å søke ![]() |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() |
I dag fikk jeg vite om en annen stilling som blir ledig. Kommer definitivt til å søke når den blir lagt ut. I morgen skal jeg snakke med hun som har den nå. Hun sendte meg en e-post i dag og lurte på om jeg kom innom en tur snart. Så får vi se hva hun vil......
![]() |
|
|
|
|
|
#31 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() |
1: Avslag
2: Den jeg var på intervju til, har jeg bare hørt at de ikke er helt klar for å ta en avgjørelse ennå. Stillingens innhold er ennå ikke helt klarlagt. Så her gjelder det å smøre seg med tålmodighet. 3: 23.oktober. En jobbsøknad sendt avgårde. Avslag 5.november 4: 4.november. Søknad sendt. Ikke hørt noe, antar at jeg ikke kommer til intervju. 5: 6.november Ny stilling utlyst, frist 16.nov. Søkte ikke, da den var litt vel ambisiøs, og jeg ikke orker et avslag 6: 17.november: Ny stilling utlyst, frist 27.november. Den skal jeg søke, vil virkelig, virkelig ha. |
|
|
|
|
|
#37 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
Ny status:
1. 24 søknader sendt ut 2. Ingen avslag ennå 3. Innkalt til 3 intervju 4. Gjennomført to av intervjuene og skal på den tredje 5. Fått tilbud om begge stillingene jeg har vært på intervju til, og vurderer en av disse, men bestemmer meg ikke før jeg har gjennomført intervju nr tre ![]() |
|
|
|
|
|
#38 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
Da har jeg gjennomført det tredje intervjuet og har fått tilbud om denne jobben også
Da må jeg foreta div tankeprosesser: 1. Vil jeg bytte jobb? 2. Hvem av jobbene vil jeg helst ha? 3. Skal jeg ha is i magen og vente på de 21 andre søknadene jeg ennå ikke har fått svar på eller skal jeg hive meg rundt nå? ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() |
1: Avslag
2: Den jeg var på intervju til, har jeg bare hørt at de ikke er helt klar for å ta en avgjørelse ennå. Stillingens innhold er ennå ikke helt klarlagt. Så her gjelder det å smøre seg med tålmodighet. 3: 23.oktober. En jobbsøknad sendt avgårde. Avslag 5.november 4: 4.november. Søknad sendt. Ikke hørt noe, antar at jeg ikke kommer til intervju. 5: 6.november Ny stilling utlyst, frist 16.nov. Søkte ikke, da den var litt vel ambisiøs, og jeg ikke orker et avslag 6: 17.november: Ny stilling utlyst, frist 27.november. Den skal jeg søke, vil virkelig, virkelig ha. 26.november: Nå er søknaden sendt. |
|
|
|
|
|
#42 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
Da har jeg foretatt ett valg. jeg har sagt opp jobben min og takket ja til den ene jobben. For meg innebærer dette 40 minutter kortere reisevei hver dag + lønnsøkning.
Med denne tråden var det jo ikke meningen for meg å skifte jobb, men sjekke ut hvilke muligheter man har. Innimellom kan det være greit å ta tak i denne delen av livet sitt, hvor man tross alt tilbringer mange av døgnets våkentid på. Jeg skal følge mer med på denne tråden og heier på dere som fortsatt søker. Håper flere også hiver seg på denne tråden og at denne tråden kan være til inspirasjon. Rett i underkant av 2 mnd, tok det for å starte en ny fase i livet mitt. Jeg er spent, gruer meg litt og gleder meg masse ![]() ![]() Last edited by Sophie; 29. December 2009 at 20:21:37. |
|
|
|
|
|
#43 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() |
Gratulerer sååå mye Sophie. når begynner du i nyejobben?
Fikk en innkalling til intervju på en jobb som jeg nesten hadde slått fra meg siden det har gått lang tid. 1: Avslag 2: Den jeg var på intervju til, har jeg bare hørt at de ikke er helt klar for å ta en avgjørelse ennå. Stillingens innhold er ennå ikke helt klarlagt. Så her gjelder det å smøre seg med tålmodighet. 3: 23.oktober. En jobbsøknad sendt avgårde. Avslag 5.november 4: 4.november. Søknad sendt. Ikke hørt noe, antar at jeg ikke kommer til intervju. 1.des: Fikk innkalling til intervju. 5: 6.november Ny stilling utlyst, frist 16.nov. Søkte ikke, da den var litt vel ambisiøs, og jeg ikke orker et avslag 6: 17.november: Ny stilling utlyst, frist 27.november. Den skal jeg søke, vil virkelig, virkelig ha. 26.november: Nå er søknaden sendt. Er litt i tvil nå. Jeg vil faktisk heller ha jobb 6 enn jobb 4. Håper den blir avklart før jeg må til stilling til jobb 4. Prioritering er VANSKELIG!!! |
|
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
Har du hørt noe mer Bobsi?
Jeg starter i nyjobben i januar. Har også nå blitt innkalt til enda ett intervju av de jeg har søkt på i denne prosessen. Jeg sa jeg hadde takket ja til jobb, men hun mente jeg ville passe så bra til hennes jobbtilbud at hun var villig til å vente på meg i 6-12 mnd om intervjuet med henne gikk bra og om jeg ikke ville trives i nyjobben etter 6-12mnd. Så da skal jeg på nytt intervju igjen til torsdagen ![]() |
|
|
|
|
|
#45 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() |
oppdatering
En liten statusoppdatering herfra:
2: Den jeg var på intervju til, har jeg bare hørt at de ikke er helt klar for å ta en avgjørelse ennå. Stillingens innhold er ennå ikke helt klarlagt. Så her gjelder det å smøre seg med tålmodighet. 13.des. Tydelig at jeg ikke var den rette. Stillingen er lagt ut på ny i håp om flere søkere..... 4: 4.november. Søknad sendt. Ikke hørt noe, antar at jeg ikke kommer til intervju. 1.des: Fikk innkalling til intervju. 13.des: var på intervju på fredag. Følte ikke starten var så bra, men at det gikk bedre underveis. Skulle få en avklaring før jul. 6: 17.november: Ny stilling utlyst, frist 27.november. Den skal jeg søke, vil virkelig, virkelig ha. 26.november: Nå er søknaden sendt. 13.des: tror de har bestemt seg, har ikke blitt innkalt til intervju Last edited by Bobsi; 13. December 2009 at 14:13:30. |
|
|
|
|
|
#46 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
Jeg krysser fingrene for deg Bobsi!
Jeg har funnet en jobb til jeg virkelig kunne tenke meg, så jeg søker, selv om jeg starter i ny jobb i januar ![]() Man vet aldri hva fremtiden bringer og det er lov å søke og lov å takke nei om man skulle få tilbud. Jeg søker hvor jeg skriver at jeg tidligst kan starte opp til høsten, da får jeg tid til å finne ut om nyjobben er riktig. Så nå er status slik: 1. Har fått ny jobb med oppstart i januar. Kontrakt underskrevet 2. Skal på intervju på fredag til en annen jobb (den ble flyttet fra torsdag til fredag). Jeg sa nei, men de ville absolutt snakke med meg, så tar møte. 3. Skal søke en jobb til, type jobb jeg har ventet på skulle bli utslyst det siste året, så idiotisk om jeg ikke søker når den først nå blir utlyst. 4. Begynner nå å motta en rekke avslag på de jeg søkte på i starten. Fortsettelse følger og jenter, hiv dere med, dette utartet seg helt anderledes enn jeg trodde og jeg ser det virkelig er smart å sjekke markedet. BLI MED ![]() |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|