Inspirasjon Online  

Gå tilbake   Inspirasjon Online > Flybabes > FACE

Notices

FACE Financial Awareness Continuously Empowers. FlyLady-metoden kan også brukes for å få orden på økonomien.

Velkommen til InspirasjonOnline!

Svar

LinkBack Thread Tools Display Modes
Gammel 22. November 2008, 19:50:38   #1 (permalink)
Administrator

Bree's Avatar

Medlem siden: Jul 2005
Bree er en tøffingBree er en tøffingBree er en tøffingBree er en tøffing
shopping Shopper du på outlet/fabrikkutsalg?

I denne nyhetssaken om designbutikken som må legge ned pga. nedgangstider, så kom jeg over en interessant kommentar. Jeg håper det er greit at jeg siterer:

Sitér:
Jeg har selv jobbet lenge i klesbutikk, og ser hva varene faktisk koster inn, og det er etter grosisten har tatt sitt. Kan nevne i fleng:

Levi's inn: 399,-, levis ut: 1199,-
Diesel inn: 499,-, Diesel ut: 1499,-
Replay inn: 499,-, replay ut: 1699
Lee inn: 299,-, Lee ut: 899,-

Selv på salgene tjener butikken penger.
Har du noen gang handlet på fabrikkutsalg? Eller vet du om noen som du kan tipse oss andre om?
Bree is offline   Reply With Quote
Sponsede lenker
Gammel 22. November 2008, 20:33:07   #2 (permalink)
Senior Member

Dragen's Avatar

Medlem siden: Oct 2007
Dragen har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerDragen har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerDragen har bidratt til sinnets munterhet opptil flere ganger
Ja, jeg har handlet på fabrikkutsalg, men da har jeg stort sett ikke vært så fornøyd etterpå.

Jeg tror cluet er å vite hva man faktisk trenger, og så kjøpe det til den prisen det koster, heller enn å handle billig uten å få sjansen til å prøve.

Jeg følger med når ting er på tilbud, men jeg kjøper ikke lenger ting bare fordi de er billige. Følgelig utgår fabrikkutsalg for min del.
Dragen is offline   Reply With Quote
Gammel 22. November 2008, 21:55:46   #3 (permalink)
Senior Member

Nickless's Avatar

Medlem siden: Jun 2008
Nickless har nesten tenkt litt konstruktivt en gang i fjor
Ja, det har jeg gjort. Men de få gangene jeg har gjort det har det som vanlig vært ting jeg trenger, og jeg har vært strålende fornøyd.
Bla. kjøpte jeg en nydelig ullkåpe på et utsalg en gang, det var en designerkåpe, brukt en gang av en modell på en visning, og dermed nedsatt 75 %, jeg betalte 800,- for den istedet for 3200,- som var egentlig pris. Elsker den.
På samme sted kjøpte jeg også et par kjempefine ulljakker som fortsatt er i daglig bruk, så det har vært kvalitet til en billig penge de gangene jeg har gjort det.
Nickless is offline   Reply With Quote
Gammel 24. November 2008, 07:17:40   #4 (permalink)
Member

Medlem siden: Jun 2006
Amidala har nesten tenkt litt konstruktivt en gang i fjor
Jeg har vurdert det men jeg har ikke gjort det... ennå, en kan jo aldri vite. Men bare fordi vi har hatt utrolig dårlig utvalg av klesbutikker og tilbud her på handlesenteret vårt inntil forrige torsdag hvor det ble nyåpnet med hele 65 butikker (nok for min del)

Jeg må ofte dra til nabobyene for å handle klær og nå skal det bli deilig å slippe det.
Amidala is offline   Reply With Quote
Gammel 24. November 2008, 09:09:52   #5 (permalink)
Member

motherhen's Avatar

Medlem siden: Oct 2008
motherhen har nesten tenkt litt konstruktivt en gang i fjor
Jepp Det finnes en sånn fabrikkutsalg/konkurssalgs-butikk i Grimstad Fant en hel haug med klær fra zizzi og lignende der (store størrelser for de som ikke vet det, hihi) Disse klærne koster vanligvis det dobbelte av det jeg betalte og det var fine ting også
motherhen is offline   Reply With Quote
Svar

Bookmarks

Tags
fabrikkutsalg, outlet

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Innleggsregler