![]() |
|
|||||||
| Notices |
| FACE Financial Awareness Continuously Empowers. FlyLady-metoden kan også brukes for å få orden på økonomien. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() |
E-post til banken
Sånn, da har jeg sendt e-post til banken og gjort dem oppmerksom på at vi har alt for høy rente på lånene våre. Så er det bare å vente. Hvis de ikke setter den langt nok ned, må vi ut på bankshopping.
![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Fit for fight
|
Dette gjorde jeg før jul, og det endte med at gubben sa ja til en avtale med banken denne uka. Hvorfor kunne de ikke bare sette ned renta, eller gi meg en begrunnelse med hvorfor de ikke kan sette ned renta :klø:
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Fit for fight
|
Vi fikk beskjed om at de har plikt til å vente de obligatoriske 6 ukene etter finansloven..Pussig at andre banker setter ned renten umiddelbart når man klager de...
Men uansett er jo renten gått ned fra 7,4 som vi hadde når jeg sendte mailen og til 6,65 nå. Fra 6 februar skal den ned til 4,8. Disse nedgangene utgjør 2000 pr mnd på vårt lån.
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Vi bruker Skandiabanken. Jeg syntes de var litt treige en stund til å sette ned renta. Men de skal ha det at de har samme reglene for alle sine kunder. Og ganske brukervennlige.
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|