Inspirasjon Online  

Gå tilbake   Inspirasjon Online > Inspirasjon > Familieliv

Notices

Familieliv Om mann, barn, svigerforeldre, kjæledyr, partner og fandens oldemor.

Velkommen til InspirasjonOnline!

Svar

LinkBack Thread Tools Display Modes
Gammel 22. April 2009, 11:24:52   #1 (permalink)
Senior Member

Medlem siden: Aug 2007
Tilholdsted: Østfold
Tonje har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år sidenTonje har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år siden
The Devil wears body!

Små barn er den største gleden man kan ha, og det er utrolig at det går an å elske noen så utrolig høyt og ubetinget. De er søte, koselige og helt fantastiske!

Når man ser det avsnittet over, så er det vel sånn alle foreldre sier, jeg og gjør det! Når folk kommer bort til meg og sier at barna mine er så skjønne, så er jeg veldig enig, for de er jo det. Jeg, akkurat som alle andre mødre i verden har verdens vakreste barn!

Men; Så viser de seg fra den ikke fullt så søte siden der de krangler, kaster seg i bakken i raseri, hyler og bærer seg totalt tullete, gjør fantestreker som er så oppfinnsomme at man blir bare stående med haken ned på knærne og lure på HVEM av oss har de dette fra? Det MÅ være pappan.

Jeg foretrekker å si at barna mine er kreative, ikke rampete. De må jo strengt tatt være det for å klare å finne på så mye rart.

Det er dager da barna mine er verdens beste, og det er dager jeg har lyst å legge de ut på FINN.NO til gi-bort-pris, for tittelen på filmen "the Devil wears Prada" er feil, for "the Devil wears boby" og bor her!

Så er dagen over og hun eldste skal legge seg for natta, hun gir meg en klem og sier; Glad i deg mamma, sova godt".
Gammel 22. April 2009, 11:25:46   #2 (permalink)
Senior Member

Medlem siden: Aug 2007
Tilholdsted: Østfold
Tonje har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år sidenTonje har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år siden
Bare så det er sagt; jeg er glad i barna mine altså.
Gammel 22. April 2009, 22:31:42   #3 (permalink)
Senior Member

Medlem siden: Aug 2005
rarelillemeg er en tøffingrarelillemeg er en tøffingrarelillemeg er en tøffingrarelillemeg er en tøffing
Send en melding via MSN til rarelillemeg
De fleste foreldre har vært der

Vi har heldigvis en veldig flott periode nå med begge to, det er lite kjefting og krangling her, og sånn har det vært i flere måneder, egentlig. Litt "rusk" innimellom, men i det store og hele fredelig.
Men vi har hatt perioder da jeg kunne hivd minsten ut vindu i raseri. Han har hatt en vannvittig trassalder, og jeg har overhodet ikke tålmodighet til å takle det. Heldigvis var jeg voksen nok og hadde vett til å enten be mannen om å steppe inn eller rett og slett gå et annet sted mens jeg talte til både 10 og 100.
Men nå? Nå er han bare helt fantastisk blid og grei og smilende og kosete og...og...
Gammel 22. April 2009, 23:09:26   #4 (permalink)
Lin
Administrator

Lin's Avatar

Medlem siden: Jul 2005
Lin er en tøffingLin er en tøffingLin er en tøffingLin er en tøffing
Er det ikke rart hvor fort de klarer å smelte morshjertet etter å ha laget et sant spetakkel hele dagen?
Lin is offline   Reply With Quote
Svar

Bookmarks

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Innleggsregler