![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Familieliv Om mann, barn, svigerforeldre, kjæledyr, partner og fandens oldemor. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Et av mine stolteste øyeblikk, selvsagt.
![]() Jeg stod der altså med whbh på badet og pussa speilet, som seg hør og bør en flybaby på mandag, og ungen min (på bare 20 mnd ) annonserte plutselig at hun ville "sitte på jo". Og som den tilstedeværende og anerkjennende og ta-barnets-signaler-på-alvor-mor jeg er, så ble barnet behørig plassert på dass. Det gikk helt fint med klær på, så jeg dristet meg til å ta av både bukse og bleie. "Nå kan du bæsje!" sier jeg. Og hun krøster. Og krøster. Og *prupp* så kommer verdens kuleste (i våre øyne, selvfølgelig) fis, med do-ekko og det hele. Og så gjorde hun det igjen. Og igjen. Og igjen. Og holdt på å le seg fillete. Var nesten så jeg ikke fikk henne ned igjen, for dette var morro! Kanskje vi snart ser på en bleieslutt litt tidligere enn vi hadde sett for oss? Jenta mi blir stoooooooooor, altså! Kan pruppe på do sjøl og greier! ![]()
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Åh, så gøy! Det er når det kommer til dette punktet at man innser at barna har blitt stor.
Håper det fortsetter, og utvikler seg.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så moro! Det er gøy når de når slike milepæler!
![]() Min minste fant i forrige uke ut at han skulle være helt bleiefri om natta også, og har ikke hatt et eneste uhell!! Han er 3 1/2 år! Så gøy når det skjer slike ting... ![]()
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2005
![]() ![]() ![]() |
Så flott da!
![]() Vår yngste startet slik og fra ca 22 mnd bærsjet hun på do og ikke i bleien og snart forsvant bleien helt. Ingen stress, ingen opplæring og ingen pottetrening.
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|