Inspirasjon Online  

Gå tilbake   Inspirasjon Online > Flybabes > FlyLady

Notices

FlyLady Oss FlyBabies imellom.

Velkommen til InspirasjonOnline!

Svar
LinkBack Thread Tools Display Modes
Ulest 18. October 2005, 20:00:13   #1 (permalink)
Senior Member

Villemo's Avatar

Medlem siden: Jul 2005
Villemo er en tøffingVillemo er en tøffingVillemo er en tøffingVillemo er en tøffingVillemo er en tøffing
hjerte Tusen takk alle sammen, for all støtte og inspirasjon!

Nå sitter jeg her og tenker på alt jeg har fått gjort de siste månedene....ja siden FFF ble dannet.... Sitter her og ser meg rundt!

Nå er alle kjøkkenskapene ryddige, kjøkkenbenkene er ryddige, har ikke roteskap lenger på kjøkkenet heller......og kun de vaskemiddlene jeg bruker til daglig er igjen der, resten bor nå på vaskerommet.....

Alle skap og skuffer på stua er også ryddige, masse er kastet og resten har fått sin egen plass...(ting som ikke gjør meg glad, er borte)

Like ryddig er badet, nå ligger ikke lenger hårstrikk og flyter blandt sminke osv, alt har fått sine små skuffer...alt gammelt er kastet, og på gulvet ligger en ren matte, ikke masse klær lenger, de går rett ned på vaskerommet...

På vaskerommet er jeg stort sett i rute med klesvasken, skjelden mere enn 2-3 vasker på vent....noen dager har jeg ikke noe å vaske heller....

Klesskapene er gått igjennom, og har ganske bra orden....så bra orden man kan forvente når barna styrer en del selv der..

Nå kan vi ta frem en videofilm og ikke oppdage at det er en helt annen film i coveret...

Og når jeg ser på bunken av løse papirer/reklame, så er ikke den bunken eldre enn 1 uke lenger nå, resten er kastet eller satt i system.

Ikke en eneste regning på avveie...det er godt

Og nede i kjelleren er bodene også ganske så oversiktelige....fryseren gått igjennom og vasket...

Og når jeg får gjester, må ikke alle sammen kave seg forbi sko og jakker som ligger i en haug innenfor ytterdøra lenger....

Fremdeles er det mye igjen, oppussing og slike ting, men jeg er kjempefornøyd med det som er gjort.....og noen mål bør man da ha også!

Så tusen takk for at dere er her og inspirerer meg til å ta tak i ting, uten dere hadde jeg fremdeles sittet og frustrert meg over alt som burde vært gjort...
Store varme klemmer fra Villemo!
Sponsede lenker
Ulest 18. October 2005, 20:37:56   #2 (permalink)
Senior Member

Medlem siden: Aug 2005
rarelillemeg er en tøffingrarelillemeg er en tøffingrarelillemeg er en tøffingrarelillemeg er en tøffing
Send en melding via MSN til rarelillemeg
Så bra!!!
Her er jeg ikke kommet fullt så langt som jeg hadde håpet, men det kommer seg, sakte men sikkert!
rarelillemeg is offline   Reply With Quote
Ulest 18. October 2005, 21:10:48   #3 (permalink)
Lin
Administrator

Lin's Avatar

Lin er en tøffingLin er en tøffingLin er en tøffingLin er en tøffing
Tusen takk skal du ha, Villemo.
For alle dine inspirerende innlegg.
Lin is offline   Reply With Quote
Ulest 18. October 2005, 21:19:14   #4 (permalink)
Senior Member

Miss Fine's Avatar

Miss Fine gjør forumet bedreMiss Fine gjør forumet bedreMiss Fine gjør forumet bedreMiss Fine gjør forumet bedreMiss Fine gjør forumet bedreMiss Fine gjør forumet bedreMiss Fine gjør forumet bedre
hjerte

Stor varm klem tilbake Villemo!

For min del Villemo, er du den som inspirerer meg mest av brukerne her inne! - ut fra hva du har skrevet om din egen livssituasjon, og hvordan du får unna alle gjøremål du bestemmer deg for.
Jeg tar meg faktisk ofte å tenke: "klarer Villemo, klarer jeg..."

Ulest 18. October 2005, 21:27:22   #5 (permalink)
Senior Member

Mrs. P.'s Avatar

Mrs. P. gjør forumet bedreMrs. P. gjør forumet bedreMrs. P. gjør forumet bedreMrs. P. gjør forumet bedreMrs. P. gjør forumet bedreMrs. P. gjør forumet bedre
Så fint å høre da, Villemo!! Tusen takk for dine bidrag her inne også - du er en sann inspirasjon!! Gleder meg til å fortsette å bli bedre kjent med deg!!
Mrs. P. is offline   Reply With Quote
Ulest 18. October 2005, 21:41:21   #6 (permalink)
Senior Member

Julie's Avatar

Julie gjør forumet bedreJulie gjør forumet bedreJulie gjør forumet bedreJulie gjør forumet bedreJulie gjør forumet bedreJulie gjør forumet bedre
Du har vært helt utrolig den tiden vi har hatt her sammen så langt. Du er grunnen til at jeg har kommet i gang med et par av mine oppussingsprosjekter.

Julie is offline   Reply With Quote
Ulest 19. October 2005, 20:53:34   #7 (permalink)
Member

Newfly's Avatar

Medlem siden: Sep 2005
Newfly har nesten tenkt litt konstruktivt en gang i fjor
Så hærlig lesning!

Jeg har ikke kommet like langt som deg, men ser allerede en forbedring i vårt lille kaos her hjemme. Merker godt at et ryddig hjem = ryddigere liv, jeg og samboer snakket forleden dag om at vi føler oss mye "roligere" til sinns nå etter at det er blitt mer system i huset.

Slenger meg med på takketråden, og gleder meg til flere gode stunder her inne
Newfly is offline   Reply With Quote
Ulest 19. October 2005, 21:37:31   #8 (permalink)
Senior Member

Villemo's Avatar

Villemo er en tøffingVillemo er en tøffingVillemo er en tøffingVillemo er en tøffingVillemo er en tøffing
Tusen takk!

Ja er det ikke herlig, det er fint å ha hverandre....
Ulest 22. October 2005, 21:12:47   #9 (permalink)
amo
Member

amo har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år siden
Du har vært en stor inspirasjonskilde Villemo. Hadde det ikke vært for linken din på nm hadde jeg ikke funne veien inn her en gang Nå syns jeg du skal bevilge deg noen rolige uker frem til babyen kommer. Kose og slappe av.Lykke til fremover og ikke minst med fødselen.
amo is offline   Reply With Quote
Svar

Bookmarks

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Innleggsregler