Inspirasjon Online  

Gå tilbake   Inspirasjon Online > Flybabes > FlyLady

Notices

FlyLady Oss FlyBabies imellom.

Velkommen til InspirasjonOnline!

Svar

LinkBack Thread Tools Display Modes
Gammel 05. May 2006, 08:35:15   #1 (permalink)
Senior Member

Medlem siden: Aug 2005
rarelillemeg er en tøffingrarelillemeg er en tøffingrarelillemeg er en tøffingrarelillemeg er en tøffing
Send en melding via MSN til rarelillemeg
Kontordag - MAI

Kontordag, ja. Passende. I dag skal andreutkast av prosjektoppgaven fullføres, så det blir mye kontor og lite av den strålende solen og alle varmegradene ute. sukk.

På husarbeidsplanen står det:
Rydde i vesker, sekker og lommebok (det trengs)
Viktige kvitteringer inn i perm (hvis jeg bare finner dem...)
Hent opp bosspann

Og på sone-lista:
Kost terrassene, evt. spyl (det kan jeg jo gjøre med ungene utenfor når håndverkerne bare blir ferdige - det er visst i dag.)
Rydd i klesskap og kommode (de i gangen)

Ellers:
starte enda en håndklevask
Henge ut
Brette tørt
Legge på plass en kurv fra i forigårs + tørt fra i dag.
Starte ny vaskemaskin
Henge ut

Vi dro og handlet i stedet for å spyle ute, det får vi ta i helgen. Håndverkeren er visstnok ferdig med badet - og DER trengs det litt rengjøring for å si det sånn...

Last edited by rarelillemeg; 05. May 2006 at 19:56:40.
rarelillemeg is offline   Reply With Quote
Sponsede lenker
Gammel 12. May 2006, 09:34:24   #2 (permalink)
Senior Member

rarelillemeg er en tøffingrarelillemeg er en tøffingrarelillemeg er en tøffingrarelillemeg er en tøffing
Fredag og snart helg og siste dagen jeg kan jobbe skikkelig med oppgavene mine før finpuss og levering.

I huset i dag tenkte jeg at jeg skulle bruke stoppeklokke og rydde 5 minutter om gangen i hvert rom. For siden jeg har fokusert på studier og latt husarbeid være husarbeid i en uke, ser det bombet ut her, og noe lukter rart i kjøleskapet... Jeg tror i alle fall det begynner å demre for min kjære mann at jeg ikke bare sitter og kikker på søppeltv på formiddagen mens han er på jobb! Men all ære til ham: han har tatt kjøkkenet to ganger denne uka så rotet ikke har tatt helt overhånd.

Nå har badet, stua og tvstua fått 10 minutter hver, og forskjellen er slående! I dag blir det altså mest rydding, ikke noe særlig rengjøring.

Kjøkkenet, gangen, vaskerommet, barnerommet og soverommet har fått 10 minutter hver, jeg har tørket svære hybelkaniner av toppen på skapet på vaskerommet, jeg har vasket en runde med klær og jeg har kastet alle mine gamle kassetter med unntak av 3 som har noen veldig spesielle opptak på.

Og dette bare i små 10minuttersbolker innimellom oppgaveskrivingen. Godt å få gjort noe!!! Huset ser mye bedre ut allerede.

Last edited by rarelillemeg; 12. May 2006 at 18:12:35.
Gammel 12. May 2006, 10:01:29   #3 (permalink)
Senior Member

Mary Alice's Avatar

Medlem siden: Jul 2005
Tilholdsted: Buskerud
Mary Alice har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerMary Alice har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerMary Alice har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerMary Alice har bidratt til sinnets munterhet opptil flere ganger
Jeg er godt i gang med kontordagen min i dag jeg - sorterer papir til den store gullmedaljen!

Ordnet regnskap for den siste uke
Arkivert på firma
Betalt regninger privat og firma
Mary Alice is offline   Reply With Quote
Gammel 02. June 2006, 08:56:41   #4 (permalink)
Senior Member

Hjemme med ungene - planleggingsdag i barnehagen. Regnet har kommet, og begge ungene er sylta forkjølet. Hurra.

Dagens hus-plan:
legge på plass håndklærne jeg brettet sammen i går kveld
Handle! Jeg orket ikke å dra ut igjen i går kveld, så da blir det handling med to unger på slep i dag. Vet ikke om det egentlig er bedre, akkurat... Menmen. Vi får ta det som dagens utflukt og legge inn lunsj...
Rydde litt her og der
Pakke det ungene trenger, de skal på overnatting og vi skal på blåtur
Svar

Bookmarks

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Innleggsregler