Inspirasjon Online  

Gå tilbake   Inspirasjon Online > Flybabes > FlyLady

Notices

FlyLady Oss FlyBabies imellom.

Velkommen til InspirasjonOnline!

Svar

LinkBack Thread Tools Display Modes
Gammel 03. August 2005, 15:00:14   #1 (permalink)
Senior Member

marie's Avatar

Medlem siden: Jul 2005
award
marie har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangermarie har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangermarie har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangermarie har bidratt til sinnets munterhet opptil flere ganger
Før og etter

I dag har vi kommet hjem etter fem dager på hytta.

Før: Vi kommer inn døra nedlastet i sekker, bager, poser, badeleker og annet utstyr. Huset ser allerede bomba ut, så det er strengt tatt ingen som merker at vi har dumpet en ladning midt på gulvet. Ladningen blir stående, og på vei ut til kjøkken for å sette det mest nødvendige i kjøleskapet trakker jeg i noe klissete. Kjøkkenbenken er rotete og ikke videre ren og under sofabordet ligger en stabel leste aviser som ikke er en stabel lenger men har blandet seg med alle lekene og garnnøstene som ligger på gulvet. Trappa er full av alt vi ikke orket å flytte opp før vi reiste og i andre etasje hersker intet annet en kaos. Badet er uframkommelig og det tar nok et par uker før vi gidder å vaske alt. To uker etterpå står fortsatt de tomme kjølebaggene på kjøkken.

Etter: Vi kommer inn døra nedlastet i sekker, bager, poser, badeleker og annet utstyr. Alt plasseres i gangen slik at vi ikke skitner til rersten av første etasje som var nyvasket før vi reiste. Jeg tømmer kjølebaggene og får Berfinn til å gå ned i kjelleren med de tomme kjølebaggene med en gang. Kjøkkenbenken er ryddig og ren og under sofabordet ligger ikke noe annet enn gulvteppet som er rent. Alle lekene ligger i lekekassen og garnnøstene i puffen. Trappa er tom, og Bergfinn tar med seg det som skal opp etterhvert som jeg sorterer. Andre etasje er ikke så verst. Ikke helt ryddig, men overkommelig. Bade var nyvasket da vi reiste og det første jeg gjør er å sette på en maskin med klær.

Tenk at disse sidene har fått litt orden på meg. Dette bare må vare.

Last edited by marie; 03. August 2005 at 16:03:29.
marie is offline   Reply With Quote
Sponsede lenker
Gammel 03. August 2005, 15:18:42   #2 (permalink)
Senior Member

FruWulf's Avatar

Tilholdsted: Sveio
award
FruWulf gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å væreFruWulf gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å væreFruWulf gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å væreFruWulf gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å væreFruWulf gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å være
Ja, FlyLady & dette forumet har forandret meg rimelig kjapt. Huset er ikke til å kjenne igjen.

I går ringte min mor og sa at hun tok seg en tur. Det var deilig å få besøk uten å få støvsugepanikk. He,he...

For et par uker siden ville jeg rast over gulvet med støvsugeren i en vill fart. I går slappet jeg av foran pc`n mens jeg ventet på besøket.
FruWulf is offline   Reply With Quote
Gammel 03. August 2005, 15:35:50   #3 (permalink)
Senior Member

Miss Fine's Avatar

Medlem siden: Aug 2005
Miss Fine gjør forumet bedreMiss Fine gjør forumet bedreMiss Fine gjør forumet bedreMiss Fine gjør forumet bedreMiss Fine gjør forumet bedreMiss Fine gjør forumet bedreMiss Fine gjør forumet bedre
WOW! Imponerende!
Denne FlyLady må så definitivt være noe for meg! Hvor finner jeg henne? Link pls?
Miss Fine is offline   Reply With Quote
Gammel 03. August 2005, 15:53:03   #4 (permalink)
Senior Member

FruWulf's Avatar

Tilholdsted: Sveio
FruWulf gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å væreFruWulf gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å væreFruWulf gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å væreFruWulf gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å væreFruWulf gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å være
Sitér:
Opprinnelig skrevet av Miss Fine
WOW! Imponerende!
Denne FlyLady må så definitivt være noe for meg! Hvor finner jeg henne? Link pls?
http://www.inspirasjononline.com/forum...hread.php?t=24
FruWulf is offline   Reply With Quote
Gammel 03. August 2005, 16:02:01   #5 (permalink)
Senior Member

marie's Avatar

marie har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangermarie har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangermarie har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangermarie har bidratt til sinnets munterhet opptil flere ganger
Sitér:
Opprinnelig skrevet av Miss Fine
WOW! Imponerende!
Jeg må innrømme at jeg ikke følger denne Flyladyen til punkt og prikke, men jeg setter meg mål for dagen og skal ha det ryddig når jeg legger meg.
Gammel 03. August 2005, 16:41:29   #6 (permalink)
Senior Member

Villemo's Avatar

Villemo er en tøffingVillemo er en tøffingVillemo er en tøffingVillemo er en tøffingVillemo er en tøffing
Dette var motiverende lesning...
Villemo is offline   Reply With Quote
Gammel 03. August 2005, 19:02:52   #7 (permalink)
Senior Member

Lynette's Avatar

Tilholdsted: Sør i landet.
Lynette har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år sidenLynette har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år siden
Så flott at det fungerer.
Jeg følger ikke til punkt og prikke, men dette er motiverende, absolutt.
Lynette is offline   Reply With Quote
Gammel 03. August 2005, 19:14:10   #8 (permalink)
Lin
Administrator

Lin's Avatar

Lin er en tøffingLin er en tøffingLin er en tøffingLin er en tøffing
Dette var i høyeste grad inspirerende, ja.
Innlegget er forresten nominert i vår konkurranse.
Lin is offline   Reply With Quote
Gammel 03. August 2005, 19:49:40   #9 (permalink)
Member

Susan's Avatar

Susan har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år siden
Hva når en ikke makter å rydde? *au*
Susan is offline   Reply With Quote
Gammel 03. August 2005, 20:55:50   #10 (permalink)
Senior Member

Mrs. P.'s Avatar

Medlem siden: Aug 2005
Mrs. P. gjør forumet bedreMrs. P. gjør forumet bedreMrs. P. gjør forumet bedreMrs. P. gjør forumet bedreMrs. P. gjør forumet bedreMrs. P. gjør forumet bedre
Jeg sitter rett og slett med tårer i øynene... Vel er jeg sippete men... Gratulerer! Håper det kommer til å fortsette sånn for meg også! Vi reiser på ferie på tirsdag, så får vi se hva jeg kommer tilbake til to uker senere, og hvordan det så fortsetter...
Mrs. P. is offline   Reply With Quote
Gammel 03. August 2005, 21:53:23   #11 (permalink)
Senior Member

marie's Avatar

Vi skal reise i helga også. Nå må vi vaske.
Svar

Bookmarks

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Innleggsregler