![]() |
|
|||||||
| Notices |
| FlyLady Oss FlyBabies imellom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
||||
![]()
|
Dette var en god ide
Det er kanskje greit å ikke ha så store mål når man prøver å komme inn i rutiner igjen. Her er mine 3 ting for dagen: Vaske en maskin klær Rydde litt på vaskerommet Tømme og sette inn i oppvaskmaskinen ![]()
Blogg Last edited by Danielle; 12. February 2008 at 20:45:13. |
|
||||
|
jeg har omgangsyke av et eller annet slag... så her går det i veldig babysteps..gjøre en oppgave og så legge seg ned..
Og til helga kommer det 6 stk på overnatting... Rydde scrappesaker inn på scrapperommet ![]() sette gammelpc inn igjen på kottet ![]() rydde på plass playstation.. ![]() og jammen fikk jeg tømt to esker med rot..
|
Lurt meg ikke med litt kortere lister. Kan mist litt mote av sånn lange lister.
Jeg skal nå: - Rydde foreldrerommet ![]() - Rydde gangen ![]() - Ta av skifte på senger og re den ![]() Kanskje jeg skal sitte på en timer så får jeg litt futt i meg. Sitter den på 20 min. Last edited by siljemoren; 13. February 2008 at 14:05:05. |
|
||||
|
Dette gikjo straålende, fikk gjort alt på en to tre. Så jeg forsetter med tre gjøremål til jeg. Etter en liten pause. Og så tror jeg at jeg er ferdig med det meste i dag.
- Rydde på altanen ![]() - Støvsuge gulvet ![]() - Sette på en maskin med klær ![]() Last edited by siljemoren; 13. February 2008 at 15:42:28. |
|
||||
|
Rydde jr sitt rom,
støvsuge gulvet og vaske det. Imorgen...blir det skifte av sengetøy...og re opp til alle gjestene.. ( 6 stk, sukk)
http://www.bliinspirert.no/blogg/ Last edited by Mokka; 13. February 2008 at 23:11:59. |
|
||||
|
jeg har faktisk vasket 1 etg idag.. OG redd opp senger..
Gjestene er kommet, men ute på besøk så nå skal jeg: Vaske toalettet i 2 etg, vaske loftstua og begynne å rydde scrapperommet Det var veldig drøyt å kalle dette 3 ting....
|
I kveld får vi besøk av søsteren til sambo. Hun skal reise til Kina og vi skal ha en avskeds middag. Så jeg må få ryddet litt her og sånn, men manger lysten til og sette i gang. Og siden det var så efektivt sist med trippeltråden og timer så prøver jeg på den nå også.
Jeg skal: - Tømme oppvaskemaskinen ![]() - Rydde kjøken ![]() - Plasser på plass matvarer ![]() Da var det bare og sett i gange. Last edited by siljemoren; 14. February 2008 at 20:21:08. |
|
||||
|
Tre til og jeg tørr og slippe noen inn her :fnise:
- Rydde bad ![]() - Rydde stuen ![]() - Moppe gulve ![]() Da var alt gjort, nå skal jeg bare lag salaten til middagen som sambo lager og tenne noen stearinlys her. Last edited by siljemoren; 14. February 2008 at 20:52:15. |
|
|||
|
Denne tråden passer meg bra. Nå skal jeg:
- stenge kjøkkendøren ![]() - trekke ut internettkabelen ![]() - skrive på oppgaven min ![]() Har funnet ut at avhandlingen ikke forsvinner før jeg har skrevet den ferdig. Så da er det bare å sette igang. Last edited by marihøna; 14. February 2008 at 22:40:51. |
|
||||
|
Nå skulle jeg ha
skiftet glidelås i en kjeledress støvsuget sofaene hengt opp klær men jeg sitter her helt uten tiltak....nå går jeg og henger opp klær støvsuger sofaene rister mattene på kjøkkenet ja, dere så rett...glidelåsskifting utgår med høye kneløft.... ![]() |
|
||||
|
Denne tråden er virkelig genial. Den får meg til og får gjort det jeg tenger og gjøre på dagen der det ikke altid er like lett med lange lister. Slik som i dag når elste er hjemme fra barnehagen for hun har omganssyken. Og de to små trollene mine roter mer en jeg klarer og rydde
Så jeg skal: - Brett sammen klær og legge på plass ![]() - Tømme oppvaskemaskin ![]() - Tørke støv og vaske dører ![]() Last edited by siljemoren; 15. February 2008 at 15:41:24. |
|
||||
|
Da er prøver jeg meg på en runde til. For nå er stuen og gang bombet med leker og rot. Og salt chipsen de fikk
Jeg skal: - Rydde barnerommene ![]() - Rydde stuen ![]() - Moppe gulvet ![]() Last edited by siljemoren; 15. February 2008 at 16:21:31. |