![]() |
|
|||||||
| Notices |
| FlyLady Oss FlyBabies imellom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Dette er hva familien min går gjennom nå.
Derfor vil jeg bare minne dere alle på følgende ting, og utfordre dere til å håndtere det i dag: Sjekk at alle brannvarslere fungerer, og vit med 100% sikkerhet hvor brannslukkeren er og at den fungerer som den skal. Du vet aldri om du vil trenge den klokka fire i morra tidlig, der du står i halvsøvne og skal redde alt du eier. Og videre: Har du noe som er kjempeviktig for deg? Vet du hvor det er, og er det lett tilgjengelig slik at du bare kan rive det med deg og springe hvis du må? Viktige minner, viktige papirer? Har du kopier av bilder som er tilgjengelig for deg dersom alt (inklusive laptop) brenner opp? Nøkler til bilen? Et ekstra klesskift i bilen, sånn i tilfelle? Gå gjennom det i dag! Det skal jeg! ![]()
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så lurt med klesskift i bilen! Jeg skal jammen sette det på få-gjort-planen for de nærmeste dagene, å sjekke alt, hvor viktige ting ligger... Brannvarsler sjekker vi jevnlig, men vi skulle hatt et brannslukningsapparat til!
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| sikkerhet |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|