![]() |
|
|||||||
| Notices |
| FlyLady Oss FlyBabies imellom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2005
Tilholdsted: Sør i landet.
![]() ![]() |
Bruker dere sko hver dag?
Dette er såvidt jeg leste en viktig ting med FlyLady...
Jeg bruker sånne Adidas sandaler, men jeg har fotstått at det er sko med knytting man skal bruke. Gjør dere det? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gode eccosandaler med borrelås...slike som jeg bruker på jobb....
Tar de på når jeg skal bevist gjøre noe i huset, gidder ikke å ha sko på når jeg sitter og spiser, ser tv, sitter her sammen med dere og slikt.... Sandaler betyr å reise seg opp for å gjøre noe.... |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2005
![]() |
Jeg går i sandaler når jeg er på jobb, det frister ikke å gå med det hjemme. Her bruker jeg slipperser eller bare i sokkelesten. Om sommeren går jeg enten barbeint eller i sokkelesten, bruker ikke slipperser da.
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Administrator
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sitér:
|
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruker ikke sko hjemme. Iallefall ikke nå i sommer, jeg går med sandaler på jobb hele dagen, og føttene trenger hvilen hjemme. Blir ikke mer effektiv med sko på. Jeg har prøvd både med og uten, og det spiller ingen rolle for meg.
Men for noen kan det nok spille en rolle. Og da er det bra at Flylady "terper" litt på det. Man må egentlig plukke ut det som fungerer og ikke fungerer for en selv. |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|