![]() |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: May 2006
![]() ![]() |
Jeg burde virkelig har vasket alle tak, vegger, dører og lister i alle rom her i leiligheten. Og så burde jeg gå gjennom kjøkken skap, kleskap, komoder og leker med både vaske og rydding.
Har eksamen den 15 des, og endelig juleferie er den 18 des. Så ha har jeg noen dager og gjøre det på. Leiligheten er jo på "bare" 80 kvm. Så det er ikke så stort det jeg skal vaske på da. Tror dere jeg kan klare det?? Har så lyst på ett skinnende rent og ryddig hjem til jul.
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() |
I ettermiddag så har jeg vasket helt bade:
- Vasket tak - Vasket vegger - Vasket lister og dør - Vasket opp på og rundt vaskemaskin og tørketrommel - Ryddet i skal og korger, fått kastet masse gammelt og halvtommt - Skrubbet dusjen - Vaske vasken og doen - Skrubbet gulvet Så nå skinner det der inne. Har tatt ett rom av syv. Så det skal gå greit og få vasket og ryddet hele leiligheten til jul ![]()
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() |
Takk for skryt. Det var faktisk ganske så deilig og gjøre noe annet en skolearbeid. Og nå er jeg så motivert for og forsette.
Her hjemme har ikke det blitt gjort noe i sonene og slikt siden jeg begynte på skolen i agust. Så ting blir gjemt i skuffer og skap, så her trengs det er opprydning. Deilig og være i gang ![]()
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() |
Da har jeg ryddet og vasket skikkelig inne på soverommet vårt, tror jeg brukte rundt 4 timer der. Alt overflødig er ryddet ellert kastet. Og i skapet er det tellekanter på alt
![]() I kveld skal jeg få rydde og vaske i kjøkken og gangskap. Og så vaskes tak, lister,vegger,dører og vinduer i morgen i stuen, kjøkken og gang. Jeg ligger godt ann nå. Og det er veldig deilig og se resultate av alt sammen.
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() |
Jeg har ikke kommmet så langt som jeg ønsker, fordi jeg fikk besøk en formiddag og fredagen gikk jeg rundt med verk i tannen etter en rotfylling.
Det som jeg har gjord så langt er: - Vasket vegger i gang, kjøkken og stue - Vaske alle lister og karmer - Ryddet i kjøkkenskap - Vasket i kjøkkenskap - Ryddet i skap i stue - montert nytt tv-møbel - Vaket gardiner i stuen og kjøkken Tror jeg utsetter tak og tak og vegger på barneromm til vi er kommet over julen.
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() |
Det som skal gjøres her hjemme i løp av søndagen og mandagen:
- Rydde i komoden til elste jenten - Rydde i lekene til begge jentene - Tørke støv og vaske gulv barnerom - Vaske og rydde i badeskap (igjen, ikke lenge siden jeg gjorde det) - Vaske spise bord og stoler på kjøkken - Vaske teppe på kjøkken - Riste teppe i stuen - Vaske over dører - Vaske over skapdører - Tørke støv stue og foreldresoverom - Vakske trapp og tørke støv i gang - Skrubbe bade - Støvsuge gulvene - Moppe gulvene - Polere gulvene - Vaske stortrekk - Vaske sofa trekk - Vaske spisestol trekk - Vaske puter og tepper - Skifte på sengene
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|