![]() |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
Medlem siden: Jun 2006
![]() |
Dagens gjøremål
Siden jeg var på julebord og full i farta på lørdag, og dermed ikke helt i slaget på søndag så utsatte jeg julepynting og julestemningen til mandag
![]() I dag er planen som følgende: Vaske flere maskiner med klær og bli kvitt det som er i kurven (halvveis ferdig, sånn blir det når man har to maskiner og en kontakt!)Rydde hele huset ![]() Vaske opp den "lille" oppvasken på kjøkkenet (hater å vaske opp) - Tar den i morgen, orker ikke i dag.Skifte på fugleburet til Perle og gi ho ny mat og rent vann (daglig rutine) Støvsuge alle rom Pynte til jul ![]() Vaske alle gulv Begynne på julegaver og få ferdig en del LOer til å sende inn når det kommer lønning om en ukes tid. (halvveis)Ta ut søppel på bad og kjøkken ![]() Vaske badet (skikkelig med skrubbing av badekar med jif) Sette meg ned med en god middag, film/serie eller noe annet spennende og belønne meg selv for det jeg har gjort ![]() Last edited by Amidala; 01. December 2008 at 21:32:32. |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|