![]() |
|
|||||||
| Notices |
| FlyLady Oss FlyBabies imellom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Hjelp. Nå har jeg gjort det.
Registrert huset for taksering, altså.
Jeg må vekk herfra. Fort som mulig. Dette var et sted jeg overhodet ikke ville bo, men det var et økonomisk smart trekk i etableringsfasen. Skulle bare bo her litt, og flytte før vi fikk unger. Vel, nå er det fire år siden, og vi har Vilde. Taksering er bestilt i dag, så jeg vet hva vi har å gå på når Huset dukker opp. Jeg antar det også betyr intens rydding og vasking og generell gjøre-fint-ing... Hjelp.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Ja, jeg vil hjem igjen.
Vil at Vilde skal vokse opp i gangavstand til alle besteforeldrene sine, i det samme nærmiljøet jeg og faren hennes vokste opp i vår tid. Tilgang på skog, fjell og elv, samtidig som det er sentralt nok til å fungere fint med både buss, handling og jobb for Unimannen. Det er også der de sterkeste kulturminnene i området finnes, og jeg tilbrakte mye tid på bygdetunet og ved stavkirka selv når jeg var liten. Og skolen vi gikk på er den som i dag slår best ut om man skal vektlegge de nasjonale prøvene i alle fall, og som også har best rykte på seg. Om barnehage noen gang blir aktuelt for oss, så jobber bestemor i den vi antagelig ville fått plass i, som en ekstra trygghet. Var og så på et hus der i traktene i dag, men han er ikke helt fornøyd med tomt, størrelse og beliggenhet. Men neste gang!!
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
så bra :D
herlig å hoppe i det når man først har bestemt seg. lykke til og beste ønsker fra meg! Neste gang! *krysse fingrene*
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
oj oj!
Det er et godt steg i riktig retning. Dumt huset ikke var helt for dere, tror ikke vil heller ender opp på det vi fant i går :p
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|