![]() |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() |
I morgen har jeg kontordag. Og jeg er mildt sagt overveldet. Virkelig overveldet.
Derfor tenkte jeg at en "kontordag-tråd" kanskje kunne hjelpe meg og andre i å få unna slike oppgaver ved hjelp av babysteps og gi hverandre litt oppmuntring underveis? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
Jeg skriver opp det meste, så ser jeg hva jeg får til med babysteps. Alt er bedre enn den sirupen jeg befinner meg i.
Min liste :
Utflukt:
Er det rart jeg er overveldet? Dette er jeg ferdig med så langt: ![]()
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Åh! Hund! <3
Det var ikke småtterier på lista di, nei. Min erfaring er at det går egentlig veldig fort så snart jeg er i gang. Spesielt brevene, for jeg trenger bare endre på mottaker og litt tekst. Min foreløpige liste: - sortere papirer - betale regninger - sortere bilag - oppdatere regnskapprogram - litt mer research + brev til lege - purre på attest fra tidligere arbeidsgiver - bestille tannkrem, kattemat, og finne notatblokken med andre ting jeg skulle huske gjøre
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Hjemme:
Kjøpe poststrikker, poste brev, frisørtime + jobb, som jo er en hel kontordag i seg selv... |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Member
Medlem siden: May 2009
Tilholdsted: Oslo
![]() |
Bra jobba, Bree! Du fikk unna utrolig mye, og det må være deilig nå og vite at ting er gjort og at kontordagen ble vellykket.
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Administrator
Jeg har en del å bli ferdig med, så jeg tar en delvis kontordag i dag også.
Min liste :
Utflukt:
Dette er jeg ferdig med så langt: ![]()
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2005
Auda. Kontordag i dette flotte været?
Jeg hadde vanne i hagen-dag, hengekøyedag, lese i gresset-dag, spise salat, is og vannmelon-dag, henge opp klær-dag, følge med på NM-dag, - tok laptopen med ut og fulgte live updaten med jevne mellomrom, KURT VANT! - leke litt med svina-da, - ja. de var også ute i innhegningen sin - og i det hele tatt bare nyte livet på terrassen og i hagen.
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil også være ute... Jeg hater pollen...
Du er flink, Bree!!
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Administrator
Etter å ha vært litt nede for telling så er det virkelig et must, altså. Hjelpestønadsøknaden til sønnen tok meg altså 5 måneder å få skrevet.
I dag fikk jeg forresten den gode nyheten om at det kanskje blir sommerleir for fjortisen allikevel. Han er jo av den hypre sorten, så det er egentlig avlastning, men aller mest er det jo for at han skal ha noe meningsfullt å se frem til. At han har lagt seg ut noe voldsomt i det siste og at sommerleiren er full av fysisk aktivitet gjør heller ikke så altfor mye. Nå skal vi begynne å samle kvitteringer for fjortisen. Grunnstønaden hans er altfor lav i forhold til behovet, men jeg har ikke hatt energi til å gjøre noe med det. |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| kontordag |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|