![]() |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Støvsuga for et par timer siden, og nå er det litt smårusk igjen på gulvet. Er det kjekt med ministøvsuger? Vi har dessverre ikke noe plass for støvsugerene i etasjen hvor stua er, så jeg har ikke så lyst til å hente den for hvert støvkorn.
Har også sett at det finnes en gulvministøvsuger fra TVshop tror jeg. Den lignet på de jeg i min barndom kalte Gunda. Noen tips? Eller hva anbefaler dere?
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
Medlem siden: Oct 2008
Tilholdsted: Krokstadelva
![]() |
Nei, vi har en sånn ministøvsuger som aldri brukes i tillegg til at den IKKE virker lenger, men gu så bortkasta penger det var! Har lyst på den til phillips som de har på elkjøp som har en sånn ministøvsuger i skaftet og i tillegg er bare en liten sånn stang nærmest til vanlig støvsuger. Veeeldig inspirert av usa den støvsugeren.
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sitér:
. Det er klart det skal litt kraft å klare å suge gjennom stanga, istedenfor når du bare bruker ministøvsugeren. Frister nesten å ta med en neve ris og strø i butikken, for å teste, før man kjøper.
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Member
Medlem siden: Oct 2008
Tilholdsted: Krokstadelva
![]() |
Hehe, her er det snakk om kilovis med sand, har støvsugeren stort sett stående i underetg kan man si...og det er noe forbanna herk å bære den opp og ned trappa hver gang. Så støvsuger først til kvelden nå, så sant det ikke er helt grusomt da.
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2007
![]() |
vet det er litt alder på tråden.
Vi har en elextrolux ergorapid, en slik liten støvsuger med langtskaft. Jeg elsker den. Har den på kjøkkenet og bruker den på alle brødsmulene på gulvet. Har aldri i mitt liv hatt så kjekt kjøkkengulv. Har hatt den siden jul og den er i bruke etter hvert måltid. Hadde aldri giddi å brukt den lille håndholdte delen til det eller henta slangedyret. |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|