![]() |
|
|||||||
| Notices |
| FlyLady Oss FlyBabies imellom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Litt påvirket av andre her inne har jeg bestemt meg for å lage en liste over ting som jeg har tenkt å gjøre neste uke. Har lagt syk hele uken til i dag og nå ser huset ut deretter.
![]() Men nuh skal jeg brette opp ermene og sette i gang. Etter helgen. ![]() Denne helgen er jeg opptatt på kurs både lørdag og søndag. Reiser hjemmefra kl 9 og er ikke hjemme før nærmere kl 18. Så da er liksom mesteparten av piffen utav meg. Men mandag er jeg igang. Mandag: Denne dagen har jeg en feriedag til gode. Altså masse tid. *Opp kl 7. *Vekke yngstegutten min og gjøre vanlige morgenrutiner. *Denne morgenen skal jeg på Haukeland og ta noen prøver, er med på et prøveprosjekt som kalles for CTEMS. Skal ikke gå mer inn på det her. Skal være der kl 10 og det varer nok et par timer. *Handle på veien hjem*Når jeg kommer hjem: - sortere skittentøy vaske klær *Deretter begynne på et ryddeprosjekt i kjelleren jeg har gruet meg til og utsatt og utsatt i det uendelige. Det første jeg skal gjøre er å ta bilde av galskapen. Så skal jeg begynne i ett hjørne og rydde det. Deretter området rett ved siden av. Jeg skal holde på med dette max en time. *Lage middag til guttene og meg. Vi gikk og spiste på en kro istedet! ![]() *Rydde opp etter middag. Rydde i stuen. Begynne på "papirarbeid" som har hopet seg opp. Begynne med en liten bunke. Bruke 30 minutter på dette. *Husk å vaske klær! *Rommet mitt trenger en ryddings og jeg har tenkt å bruke 1 time på det.Må legge meg tidlig denne kvelden. Skal opp kl 6 neste morgen og på jobb. Tirsdag: Skal på CTEMS på formiddagen. Skal jeg på CTEMS igjen kl 15.50. *Fortsette rydding på rommet mitt og papirarbeid* Skal også skrubbe dusjen. Vaske klær!Onsdag: I dag har jeg fri igjen. Handle middag!Fortsette med kjelleren. Bruke ekstra tid her. Kaste evt gi vekk mye av det som står i kjelleren. Hvis det fint kan brukes og jeg aldri bruker det, går det rett til Fretex. Ellers sorteres det og leveres hos BIR. (kastes) Hvis jeg får mulighet skal jeg finne maling til trappen. Må male over enkelte steder, forbedre. Burde også male gulvlistene i gangen oppe. Lage middag. Rydde opp etter middag. Torsdag Handle Lage middag. Rydde opp etterpå.Begynne med et kjøkkenprosjekt jeg holder på med: Har sparklet mange steder, må pusse alle disse stedene. Skal bruke en maskin. Må prøve å sperre av rommet slik at støvet samles for det meste her. Hvis det ikke er godt nok sparklet, må jeg sparkle på nytt. Støvsuge alt støvet, tørke over veggene og taket. Panelet på veggen skal males på nytt. Og jeg skal ha ny tapet på veggene hvor jeg har tapet fra før, den gamle er revet opp flere steder. Noe som er veldig synd, for jeg er veldig glad i den tapeten. Fredag: Skal fortsette på kjøkkenet. Kanskje jeg kan få male taket på kjøkkenet. Har en del lister som også skal males her. Denne dagen skal guttene til faren (hans helg) og jeg har ekstravakt kveld både fredag og søndag. Fri lørdag. Lørdag: Prøve å få brukt litt av denne dagen i hagen min. Har masse ved som må sages opp og mye av denne veden må bæres inn fra hagen. Den er våt, så kan ikke bruke den før neste vinter igjen. Men den må uansett sages opp. Dette gjør jeg i garasjen. Skal også bruke litt tid i kjelleren. 30 minutter. Skal også vaske klær hvis det trengs. Stryke klær? Søndag: Ikke gjøre altfor mye i dag, men benytte dagen ute i hagen. Planlegge hvor jeg skal plante blomsterløk. På ettermiddagen skal jeg på jobb. Kveldsvakt. Så det var altså liste over uke 46. Skal hake av etterhvert. ![]() Last edited by Trude; 14. November 2009 at 09:28:49. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Har gjort noe men hovedplanene har ikke blitt gjort. I løpet av uken er det blitt bestemt at guttene og jeg skal flytte. Huset skal selges og vi begynner for alvor etter jul. Dermed er det enkelte ting som jeg ikke kommer til å gjøre, bl.a sage ved og plante vårløk. Det er x-familien som skal overta stedet, for det er "deres" sted fra begynnelsen av. Foreldrene til xsvigersene var det som bygget huset (gammelt hus) og jeg føler igrunnen pusten i nakken fra x'familien.
![]() ![]() Men nå er det bestemt og jeg kan ikke vente til å komme meg bort herfra. Pga flytteplanene blir det litt endrede husarbeidsplaner som da inkluderer pakking. Har tenkt å begynne nå og ta ting etter hvert. Orker ikke det voldsomme pakkehysteriet på bare noen dager. ![]() Kjelleren har jeg ikke begynt på ennå, men det skal jeg gjøre de nærmeste dagene. ![]() |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|