Inspirasjon Online  

Gå tilbake   Inspirasjon Online > Flybabes > FlyLady

Notices

FlyLady Oss FlyBabies imellom.

Velkommen til InspirasjonOnline!

Svar
LinkBack Thread Tools Display Modes
Ulest 08. December 2009, 12:32:01   #1 (permalink)
Senior Member

Medlem siden: Aug 2007
Tilholdsted: Østfold
Tonje har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år sidenTonje har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år siden
Helleuuuu!!! Julevasken!

Er det ingen som begynner å bli stressa over julevasken her inne da? Jeg er igang... det er alt for mye å gjøre, og det er alt for få dager igjen til jul. Når lille julaften er her, så skal huset være strøkent, og da mener jeg strøkent! (LOL, for det er lett med to små troll i hus) Ja, det blir jul uansett, men jeg liker å ha det ryddig og rent rundt meg.

Hvordan er det med dere? Planene klare for å bli ferdig?
Ulest 08. December 2009, 21:53:15   #2 (permalink)
Senior Member

Medlem siden: Sep 2007
Nselk gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å væreNselk gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å væreNselk gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å væreNselk gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å væreNselk gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å være
Julevask, slik jeg ser den, utgår her i heimen i år ihvertfall. Jeg sliter fortsatt med overskudd pga stoffskifte-problematikk som ikke er optimalt medisinert enda...

Men, jeg har pussa stuevinduene innvendig, og her er ryddig overalt egentlig. Så det blir støvtørking og gulvvask en gang i neste uke eller uka etter, og badet skal skrubbes. Så får det være godt nok!
Nselk is offline   Reply With Quote
Ulest 08. December 2009, 23:38:36   #3 (permalink)
Fit for fight

kaffeavtalen's Avatar

Medlem siden: Jan 2006
Tilholdsted: i midten
kaffeavtalen har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år siden
Send en melding via MSN til kaffeavtalen
Her er det ikke julevask. Vi flyttet inn i september, så i år trenger jeg ikke engang å vurderer det. Men jeg skal ta en avansert helgevask før jul. Det er tradisjon.
Ulest 08. December 2009, 23:39:59   #4 (permalink)
Senior Member

Medlem siden: Aug 2005
rarelillemeg er en tøffingrarelillemeg er en tøffingrarelillemeg er en tøffingrarelillemeg er en tøffing
Send en melding via MSN til rarelillemeg
Julevask? Neppe.
Normalt rent: forhåpentligvis. Her går alt i hundre og kun det nødvendigste blir gjort. Ingen av oss har fri før lille julaften.
Men julepresangene er stort sett i boks, og klesvasken er i alle fall innenfor sorteringsboksene i stedet for ut over hele vaskerommet. Satser på at Bergensværet følger tradisjonen så ingen ser at det er skittent på utsiden av vinduene.

Ikke misforstå. Jeg skulle GJERNE sett huset vasket ned fra topp til tå. Men ikke tale om at jeg orker det på toppen av alt annet.

Bookmarks

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Innleggsregler