![]() |
|
|
#1 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Jeg ser rundt meg, og jeg ser det er på tide å trappe opp struktureringen litt sånn pittelittegranne.
![]() Derfor lager jeg meg en egen tråd for mine hjemmemammauker, sånn at jeg kanskje etterhvert kan hake av for alle mine oppnåelser og suksesser. 8. - 14. september 2008 Avtaler: Babysvømming ![]() Goffaen har bursdag -> og jeg klarte å sende en sms fire dager senere. ![]() Trene helst to ganger, minst en -> ble ekstremt lite av, for å si det sånn. Oppgaver: Levere kontantstøttesøknaden ![]() Vaske badene ![]() Vaske gulvet -> det får bli neste uke Tørke støv -> dette også Skifte på senga ![]() Handle mat ![]() Sortere barneklær -> neste uke Rydde de siste kjøkkenskapene -> neste uke Barnestell/oppdragelse: Lese for henne hver dag -> innførte nattabok for et par dager siden Gå minst en tur i skogen ![]() Innføre tannpuss ![]() --- Oppsummering: Jeg har jobba rundt klokka med ..andre ting, så trening og husarbeidet har vært litt lagt på is. Og så har jeg prioritert det sosiale, fordi jeg synes det er viktig for Uniungen å treffe andre mennesker enn meg og faren hennes. Så denne uka har vi vært på babysvømming sammen med bestemor, tante og søskenbarnet hennes, og vi var på kafebesøk sammen med to andre mammaer med barn (det ene er jevngammelt). Pluss at vi har vært hos mormor en tur også. ![]()
Last edited by Jeanette; 14. September 2008 at 15:30:58. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
15.-21. september 2008
Avtaler: Babysvømming -> utgått pga sykdom Trene to ganger, minst en -> utgått pga sykdom Oppgaver: Vaske gulv -> 80% av gulvet i første etg er vaska Vaske badene Tørke støv Handle mat ![]() Sortere barneklær Rydde de siste kjøkkenskapene -> rydda ett skap til Barnestell/oppdragelse: Få kveldsrutina skikkelig på plass tror jeg, det er pappas leggeukeMinst en tur i skogen --- Oppsummering: En skikkelig, skikkelig dusteteitedum uke, med forkjøla unge og forkjøla meg og ingenting på greip.
Last edited by Jeanette; 21. September 2008 at 22:31:10. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
22. - 28. september 2008
Avtaler: Åpen Barnehage ![]() Babysvømming ![]() Trene to ganger (om ikke annet: Wii Fit!!) En gang på WF, og en gåtur med 10 kg Vilde på ryggen.Oppgaver: Vaske gulv ![]() Vaske badene -> badet nede er tatt, minus badekaret som inneholdt Uniungen akkurat da Skifte på senga Tørke støv -> stua er tatt Rydde de siste kjøkkenskapa Ta den ... telefonen! -> ble ikke nødvendig Handle mat Barnestell/oppdragelse: Fokusere på å spise sammen, meg og henne (pappas seinvaktuke) -> Det var da fælt så vanskelig dette skulle bli da, bare 1 gang... Lese bøker hver dag Leke ute minst to ganger, uavhengig av vær ![]() Gå en tur i skogen --- Oppsummering: Denne uka ble ikke helt som planlagt, men om alle dager skulle være det så hadde det vært bekymringsverdig likevel. Vi har vært svært så sosiale isteden, og det er i grunnen minst like mye verdt. Vi har vært hos mormor, hos oldeforeldre, hos bestemor og bestefar (der sov hun tilogmed, og var der dagen etter også) og lekt med tante L og med lille kusina si, og tante A har vært på besøk hos oss. Dessuten var vi på babysvømming og i åpen barnehage, hvor hun fikk leke med både større og mindre barn enn henne. Derfor har jeg ikke rukket så voldsomt mye av det jeg hadde tenkt, men som sagt: sosialt har egenverdi, spesielt når man er hjemmeværende. ![]()
Last edited by Jeanette; 28. September 2008 at 23:58:41. |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|