![]() |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Babykino
Er det noen av dere som har vært på det?
Hvordan er det i forhold til vanlig kino? Ser for meg litt mer lys og lavere lyd?
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2007
Tilholdsted: Sørvest i landet
![]() ![]() |
Med jentungen, var jeg og barseelgruppa fast inventar på rad 4 :-) Du har rett i det at det er litt lavere lyd, og litt mer lys. Men det viktigste er at det er adskillig høyere toleranse for lyder (gråt, pludring, folk som kommer og går litt) Kjempekos!
![]() |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2005
Tilholdsted: Bergen
![]() |
Ja det er kjempekjekt med babykino. Lavere lyd og litt lys i salen.
Bare ikke finn de lengste filmene ![]()
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Jeg vurderer det veldig sterkt, jeg også. Men kanskje ikke Uniungen regnes som baby mer? Jeg har i alle fall litt problemer med å se for meg hvordan jeg kan se på film OG ha henne "løs" samtidig... Kunne jo selvsagt knytt henne på ryggen og vandra opp og ned trappene, men...
![]()
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Det er jo mulig å ta med seg noe leker eller noe sånt, og la ungene leke seg litt for seg selv/med deg. Jeg syns hvertfall det er verdt et forsøk.
Jeg tenkte for øvrig å ta med meg gubben slik at vi kunne gjøre noe i lag bortsett fra å sove, men neste uke viser de en film ikke jeg engang vil se, og uken etter begynner han i jobb igjen.. Jeg får nok ta det selv, og få noen til å være barnevakt ett par timer en ettermiddag så vi får se film sammen.
|