![]() |
|
|||||||
| InspirasjonOnlines annonsører I dette forumet kan InspirasjonOnlines annonsører fortelle om sine tilbud og kommunisere med sine kunder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Kampanje: Daglig rengjøring!
Har du nyttårsforsetter om å få et mer ryddig og rent hjem i 2010? Kanskje du i tillegg har bestemt deg for å tenke mer på miljøet i år?
Det har i alle fall jeg! Derfor har jeg satt alle produkter i kategorien "Daglig rengjøring" ned i pris i de neste to ukene, sånn at du kan komme skikkelig godt i gang med nyttårshjemmet ditt. Her finner du miljøvennlige rengjøringsmidler som gjør skikkelig rent uten å legge igjen rare kjemikalier, men etterlater seg isteden en frisk, naturlig duft som du kan nyte uten å bekymre deg for hva barna dine puster inn. Se på tilbudssiden om du finner noe du kan tenke deg! Merk også at dette gjelder i bare to uker eller så lenge lageret varer, og er det tomt så er det tomt. Jeg ser at det begyner å bli noe skrantent i hyllene for noen av varene her, så det kan lønne seg å være rask! ![]() |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|