Inspirasjon Online  

Gå tilbake   Inspirasjon Online > Forsøksfora > InspirasjonOnlines annonsører

InspirasjonOnlines annonsører I dette forumet kan InspirasjonOnlines annonsører fortelle om sine tilbud og kommunisere med sine kunder.

Velkommen til InspirasjonOnline!

Svar

LinkBack Thread Tools Display Modes
Gammel 18. January 2010, 18:24:34   #1 (permalink)
Member

Medlem siden: Nov 2008
Hjemmemamma.com står ved et veiskille: syte eller gjøre noe?
Arrow Kampanje: Treningsprodukter til hjemmet!

Januar betyr tid for et nytt og bedre liv, med nyttårsforsetter, drømmer og planer for det nye året som ligger foran oss. Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg har i alle fall sett for meg at jeg skal gå ut av dette året med orden på det meste, alt fra kjøkkenskap til hårsveis - og en stram og vakker kropp hører naturligvis med i det bildet!

Men jeg vet samtidig at om jeg skal klare dette, så må jeg ikke gjøre meg avhengig av helsestudioets åpningstid og timeplan. Det er nemlig akkurat der jeg har gått på en smell gang på gang etter at jeg ble mamma, for tiden er liksom ikke bare min lenger. Du skjønner sikkert hva jeg mener!

Derfor har jeg gått til innkjøp av Synnøves Rockering og NORDIC Fitnessball, sånn at jeg skal ha muligheten til å trene her hjemme også, og dermed kanskje faktisk klare å nå mine mål i år. Dette er begge produkter som gir svært god treningseffekt på de mest kritiske muskelgruppene, og som samtidig er veldig barnevennlige å ha med å gjøre. Ingen tunge vekter, ingen skarpe kanter - og du kan til og med bruke dem når du leker sammen med barna. Perfekt for hjemmebruk, med andre ord!

Begge deler er nå lagt i nettbutikkens hyller, sammen med trenings-dvd, instruksjoner og det du ellers måtte trenge for å bruke dem. Og ja, de er på tilbud ut januar!

Blir du med meg på veien mot bedre form i år?
Gammel 25. January 2010, 18:38:40   #2 (permalink)
Til- og fraværende

Jeanette's Avatar

Medlem siden: Jul 2005
Jeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedreJeanette gjør forumet bedre
Send en melding via MSN til Jeanette
Bumper bittelitt i denne.

Bookmarks

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Innleggsregler