Inspirasjon Online  

Gå tilbake   Inspirasjon Online > Generelt > InspirasjonOnlines nettsider

Notices

InspirasjonOnlines nettsider Lenker til de forskjellige sidene på InspirasjonOnline.com

Vinn gavekort til Bokkilden

Velkommen til InspirasjonOnline!

Svar

LinkBack Thread Tools Display Modes
  #1 (permalink)  
Gammel 23. June 2008, 22:57:54
Bree's Avatar
Administrator

Registreringsdato: 18. July 2005
Bree har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerBree har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerBree har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerBree har bidratt til sinnets munterhet opptil flere ganger
skrape Hva jeg har jobbet med i dag

Ikke helt ferdig, men jeg tenkte man kunne legge inn nettsider, blogginnlegg etc. som man ville dele der.

Og gjerne lenke til akkurat den artikkelen, det blogginnlegget osv. dersom det er noe spesielt man vil fremheve.

Du ser det under linken i menyen over her som heter "Lenker" og man må registrere seg på nytt der.
  #2 (permalink)  
Gammel 24. June 2008, 09:27:10
Unicorn's Avatar
Senior Member

Registreringsdato: 30. July 2005
Alder: 32
Unicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedre
Send en melding via MSN til Unicorn
Dæven, Bree - du jobber hardt for tida! Flinke damen!
Reply With Quote
  #3 (permalink)  
Gammel 24. June 2008, 11:00:25
Alexandra's Avatar
Senior Member

Registreringsdato: 04. August 2005
Tilholdsted: Hordaland
Alder: 22
Alexandra har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerAlexandra har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerAlexandra har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerAlexandra har bidratt til sinnets munterhet opptil flere ganger
Send en melding via MSN til Alexandra
Kjempebra!
Og jeg fant virkelig inspirasjon i den ene linken!
Reply With Quote
  #4 (permalink)  
Gammel 24. June 2008, 14:30:34
Bree's Avatar
Administrator

Bree har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerBree har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerBree har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerBree har bidratt til sinnets munterhet opptil flere ganger
Tusen takk!
Legg gjerne inn noen blogginnlegg og andre lenker dere også. Og stem på det dere liker.
  #5 (permalink)  
Gammel 24. June 2008, 19:06:56
Dragen's Avatar
Senior Member

Registreringsdato: 23. October 2007
Alder: 99
Dragen har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerDragen har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerDragen har bidratt til sinnets munterhet opptil flere ganger
Uten å ane om du er reklamefinansiert på den siden eller ikke, vil jeg slå et slag for Bravissimo.com

Rask levering, verdt pengene og tollen.
Reply With Quote
  #6 (permalink)  
Gammel 24. June 2008, 23:50:53
Bree's Avatar
Administrator

Da skal jeg jammen legge inn en affiliatesøknad der, jeg.
  #7 (permalink)  
Gammel 26. June 2008, 10:49:17
Bree's Avatar
Administrator

Nå har jeg endret innstillingene slik at man ikke må være registrert på lenkesamlingen for å stemme på lenkene man synes er best.
  #8 (permalink)  
Gammel 03. July 2008, 16:04:26
Bree's Avatar
Administrator

Sitér:
Opprinnelig skrevet av Dragen Vis innlegg
Uten å ane om du er reklamefinansiert på den siden eller ikke, vil jeg slå et slag for Bravissimo.com

Rask levering, verdt pengene og tollen.
Nå er vi godkjent for Bravissimo også og har vår egen Bravissimo-lenke som gjør at forhandleren deler med InspirasjonOnline når noen handler gjennom sidens lenke. Det blir ikke dyrere for de som handler, men det blir noen kroner som kan brukes til bl.a. konkurransepremier her hos oss.

Jeg har foreløpig også lagt inn banner nederst på sidene her. Man finner dem om man scroller nedover.

Tusen takk for tipset, forresten!
Jeg kunne trenge noe fint derfra selv.

Bookmarks

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Innleggsregler