![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Interiør & oppussing Makeover - nå også for boligen! |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() |
Vet du om noen fine interiør- og husbyggeblogger på nett?
Her er stedet for å dele lenken med oss andre! Norske:
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
Medlem siden: Jul 2009
Tilholdsted: Kristiansand
![]() |
Jeg har en blogg som har en egen kategori som heter bolig: gå inn på levlogisk.com og så "bolig". Har blant annet skrevet en artikkel om hvordan man fornyer hjemmet sitt på en naturvennlig og billig måte, og om interiørstilen: naturlig. OG mye mer!
Noen som vet om andre som blogger om denne stilen? Ser bare blogging om shabby chic overalt... |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
Takk, Bree. Jeg dumpet innom dette forumet da jeg leste i Dagbladets Søndagsutgave om drømmehytter.
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Frekt og freidig flagger jeg min egen blogg
Rykende fersk blogg men kommer til å legge masse før og etter bilder av hus-renoveringa vi har foretatt og fortsatt holder på med. Veldig gøy å dele og få innspill fra andre med samme interesse. |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Apr 2006
![]() |
Prøver å legge inn linker, men får bare følgende feilmelding: "You are only allowed to post URLs to other sites after you have made 15 posts or more". Jeg har skrevet flere innlegg her tidligere, så det burde jo ikke være noe problem. Men det er jo en stund siden.
Ser jeg nå står med kun 1 innlegg, så det jeg har lagt inn tidligere må ha blitt slettet. Ja, ja... ![]() Last edited by Lilje; 03. September 2009 at 19:18:46. |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| interiør, interiørblogger |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|