![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Jobbe hjemmefra Enten du ønsker å tjene penger på hobbyen din, har hjemmekontor eller har et annet spennende prosjekt på gang. Her kan vi inspirere og motivere hverandre! |
![]() |
| LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) | |
|
Administrator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tenkte vi kunne ha en tråd der vi forteller litt om hvordan det har gått (prosentvis) med adsense fra måned til måned, jeg.
Formelen jeg bruker (si ifra om den er feil) er denne: Sitér:
|
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
I oktober var jeg lenge sikker på at dette skulle bli måneden da inntjeningen gikk ned. Men så må visst Google ha lagt sin elsk på meg, eller noe. Jeg får i alle fall igjen for innsatsen i forhold til juleforberedelsene jeg gjorde tidligere i høst, samt litt endringer i annonsene og søkemotoroptimalisering.
I tillegg hadde jeg jo også den ene dagen da ting dro seg veldig opp. Så jeg gruer meg litt til nedturen, siden det nok var en engangshendelse. Men moro var det. Her er i alle fall mine resultater så langt: Juni: + 45% Juli: + 37% August: + 27% September: + 23% Oktober: +74% |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Jeg får ikke formelen til å stemme i det hele tatt nå... For den gir meg pluss, mens realiteten er minus. Kanskje jeg bare må minusere selv? I så fall blir det en nedgang på nesten 34 prosent...
![]() Juni: +239.66 % fra mai Juli: -43.88 % August: +281.87 % September: +0.08 % Oktober: -33.89%
Last edited by Jeanette; 02. November 2008 at 10:22:57. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
Det synes nok at du begynner å jobbe med andre ting som gir inntekt, ja. Og det er jo lurt.
![]() Om Google skulle finne det for godt å kaste meg ut av programmet i dag, så er jeg i deep shit. Så jeg burde nok også bli flinkere til å spre det litt. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Google kan fort finne på å bli litt vel allmektig, ja...
![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Må bare få si noe om denne månedens resultater.
Det er fram til nå en økning på 122%! Mye grunnet gårsdagen da jeg hadde relativt få sidevisninger men mange klikk. Men også pga noen endringer her og der. Fortsetter det slik er det ikke lenge til utbetaling.
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Member
Medlem siden: Oct 2008
Tilholdsted: Østfold
![]() |
Jeg hadde en helt eventyrlig november - med økning til 10xgjennomsnittlig inntekt i tidligere tider.
Det skal sies at gjennomsnittet har ligget på i overkant av 2 gærninger pr.måned, i november var det 21 gærninger... Så summene er ikke så store, men prosenten - 1000%! Er det bra, eller?? Jobb med blogg |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Administrator
Utrolig bra!
Her er tallene mine nå. Juni: + 45% Juli: + 37% August: + 27% September: + 23% Oktober: +74% November: +54% Jeg er ganske lamslått av at jeg klarte å toppe forrige måned. Så langt i desember ser det derimot mindre bra ut. Sannsynligvis fordi jeg tross alt ikke har gjort så mye på nett heller. Jeg tror en del vil komme an på om jeg får ferien jeg har bedt om, og dermed får litt tid til data igjen. Og så vet jeg jo at det pleier å være stille på nett rett før jul. |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Administrator
Nå har jeg satt meg ned med tallene mine igjen. Og jeg kan ikke si at jeg gledet meg, siden inntjeningen selvsagt raste nedover da jeg var så og si fraværende på nett. Nå har det heldigvis begynt å snu og jeg håper at jeg i løpet av 2-3 måneder er tilbake der jeg var før det raste.
Her er den totale oversikten. 2008 Juni: + 45% Juli: + 37% August: + 27% September: + 23% Oktober: +74% November: +54% Desember: - 67% 2009: Januar: - 12% Februar: - 27% Mars: + 70% April: + 93% Hvordan har de siste månedene vært for dere? |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Gi meg formelen igjen, så skal jeg se på det! Jeg har jo vært fokusert på andre sider av bedriften en stund, så jeg kan nok heller ikke melde om fantastiske resultater, altså. Men den tusenlappen som kom inn for noen dager siden kom godt med likevel!
![]() EDIT: Scrolle, Uni, SCROLLE!
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Und hier are ze risålts åv ze Unicornian adsensing:
2008 Juni: +239.66 % fra mai Juli: -43.88 % August: +281.87 % September:+0.08 % Oktober: -33.89 % November: +21.5 % Desember: -47 % 2009 Januar: +233 % Februar: -7 % Mars: -107 % April: +28 % Jeg må ha fått noen hemningsløst gode annonser i starten av året, og så ble de borte igjen i mars... *mumle*
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Jepp, det hjalp seg når jeg rokket om på et par widgeter.
![]() Det der er vanskelig, altså. Hva som skal få den beste plassen.
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| adsense, annonseinntekter, rapport |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|