![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Jobbe hjemmefra Enten du ønsker å tjene penger på hobbyen din, har hjemmekontor eller har et annet spennende prosjekt på gang. Her kan vi inspirere og motivere hverandre! |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2006
![]() |
Mitt nye lille prosjekt
Lenge siden jeg har hatt blogspot blogg nå. Men tenkte jeg skulle gjøre et forsøk for å se hvordan interessen er for denne type blogg.
Velkommen til Reisebloggen Mer innhold kommer etterhvert. Bloggen vil bli en blanding av reisenyheter fra Twingly sider (for å få lesere blandt annet) - samt annen generell info. Målet mitt er å etterhvert kunne skrive litt i detalj om forskjellige destinasjoner. Kanskje få noen reisebrev fra diverse gjesteblogger osv. All form for tilbakemeldinger (positiv, negativ og veldig gjerne forslag) tas i mot med stoor takk ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
Medlem siden: Jul 2008
Tilholdsted: SE Asia
![]() ![]() |
Mucho fin blogg
![]() Jeg har et par reisesider, så om du er intressert i å bytte linker/sider kan du jo sende meg en liten pm ![]()
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Bra blogg!
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |