Inspirasjon Online  

Gå tilbake   Inspirasjon Online > Inspirasjon > Jobbe hjemmefra

Notices

Jobbe hjemmefra Enten du ønsker å tjene penger på hobbyen din, har hjemmekontor eller har et annet spennende prosjekt på gang. Her kan vi inspirere og motivere hverandre!

Velkommen til InspirasjonOnline!

Svar
LinkBack Thread Tools Display Modes
Ulest 27. March 2009, 14:29:25   #1 (permalink)
Senior Member

Anna.S's Avatar

Medlem siden: Sep 2008
Anna.S har nesten tenkt litt konstruktivt en gang i fjor
Utblåsning!

Nå kommer det en utblåsning fra meg. Mannfolk!!! -åååh det var godt det!!

Jeg har valgt å trappe ned jobbingen i min "vanlige" jobb, slik at vi får en bedre hverdag her hjemme, og jeg får konsentrert meg om NettbutkkSenteret og nettbutikken min på et mer organisert vis.

Jeg har derfor fri fra jobben hver onsdag og annenhver fredag.

I dag har jeg derfor fri fra jobben og det betyr 1000 ting å gjøre som hjemmeværende og hjemme jobbende.

3 klesvasker som må tas, totalt vaskeprosjekt av leiligheten. Masse klær å brette som bare ligger i en haug. 100 mailer å besvare fra kunder og potensielle butikker på nettbutikksenteret, pluss masse reklamering. Listen av ting som skal endres/ fikses i nettbutikken blir bare liggende til helgen for jeg løper rundt her som en piska gris.

Så ringer mannen:

-er du våken?
-eh ja. stod opp når du gikk på jobb jeg.
-ah.. deilig å ha fri eller??
-FRI????? FRI?????? Når DU har fri fra jobben da har du fri, når jeg har fri så må jeg ta alt du ikke deltar i når du har fri.. Sa du fri??????

Jeg klikket mongo på han stakkaren, som egentlig var så snill og ringte fordi han ville høre stemmen min..

Jeg roet meg ned og forklarte at grunnen til at jeg tar meg fri fra den vanlige jobben min ikke er for å slappe av hjemme og at det faktisk er mer avslappende for meg å være på jobb, enn å løpe rundt her og gjøre 1000 ting samtidig bare for at vi skal kunne kose oss og slappe av når det er helg.

Jeg regner med han kommer hjem med blomster for å vise hvor mye han setter pris på det jeg gjør..! (og jeg tror fortsatt på julenissen )

Last edited by Anna.S; 27. March 2009 at 15:24:29. Grunn: Noen skrive leifer og litt til.
Anna.S is offline   Reply With Quote
Sponsede lenker
Ulest 27. March 2009, 16:23:33   #2 (permalink)
Senior Member

Medlem siden: Aug 2007
Tilholdsted: Østfold
Tonje har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år sidenTonje har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år siden
Ikke skjønner jeg hvorfor, men mye av dette virker litt kjent. Føler med deg, virkelig!!!
Ulest 27. March 2009, 16:28:09   #3 (permalink)
Senior Member

Medlem siden: Sep 2007
Nselk gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å væreNselk gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å væreNselk gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å væreNselk gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å væreNselk gjør InspirasjonOnline til et morsommere sted å være
Nselk is offline   Reply With Quote
Ulest 28. March 2009, 02:39:35   #4 (permalink)
Lin
Administrator

Lin's Avatar

Medlem siden: Jul 2005
Lin er en tøffingLin er en tøffingLin er en tøffingLin er en tøffing
Uffda. Stakkars mannen prøvde bare å småprate litt.
Lin is offline   Reply With Quote
Ulest 28. March 2009, 20:05:26   #5 (permalink)
Senior Member

Anna.S's Avatar

Medlem siden: Sep 2008
Anna.S har nesten tenkt litt konstruktivt en gang i fjor
Skulle sett han når han kom inn dørene..

-Er det trygt å komme inn her eller??? og så lo han godt..

Og så fikk jeg masse skryt fordi jeg hadde vært så flink til å rydde, samtidig som jeg hadde fått gjort masse jobb..
Anna.S is offline   Reply With Quote
Svar

Bookmarks

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Innleggsregler