Inspirasjon Online  

Gå tilbake   Inspirasjon Online > Inspirasjon > Jobbe hjemmefra

Notices

Jobbe hjemmefra Enten du ønsker å tjene penger på hobbyen din, har hjemmekontor eller har et annet spennende prosjekt på gang. Her kan vi inspirere og motivere hverandre!

Velkommen til InspirasjonOnline!

Svar

LinkBack Thread Tools Display Modes
Gammel 16. November 2009, 15:14:36   #1 (permalink)
Administrator

Bree's Avatar

Medlem siden: Jul 2005
Bree er en tøffingBree er en tøffingBree er en tøffingBree er en tøffing
gave Hvordan er det med "julestria" for dere som jobber hjemmefra?

Har dere noen planer for julehandelen eller er det utenfor deres område?

Om dere har: Har dere en frist for når siste bestillingsdato er? Og har dere lyst til å dele linken til hvor man kan gå for å bestille julegaver fra akkurat dere?

Fortell!
Bree is offline   Reply With Quote
Sponsede lenker
Gammel 18. November 2009, 12:55:19   #2 (permalink)
Senior Member

Alexandra's Avatar

Medlem siden: Aug 2005
Tilholdsted: Hordaland
Alexandra har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerAlexandra har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerAlexandra har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerAlexandra har bidratt til sinnets munterhet opptil flere ganger
Send en melding via MSN til Alexandra
Jeg har sagt at jeg følger postens siste frister. Butikken blir holdt åpen som vanlig, men det er mulig det blir redusert utsending den siste uken (selvsagt blir alle pakkene sendt ut før fristen fra posten )

Jeg har nylig tatt inn flere gavepakker, og har postet en tråd om det i annonseforumet, men jeg legger også inn en lenke her, som går direkte til mine julegavetilbud som varer til julaften: Tilbud : Økobutikken.no, Velkommen til Økobutikken
Gammel 21. November 2009, 13:53:00   #3 (permalink)
Til- og fraværende

Unicorn's Avatar

Medlem siden: Jul 2005
Unicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedre
Send en melding via MSN til Unicorn
Her er også planene på plass nå, kategori for juleverksted er åpnet, og det første salget begynner på mandag... Det er også planlagt enda et før julaften.

Sjekka postens frister i natt, og 16. er den siste datoen hvor man er garantert å få ting frem før jul. Jeg kommer til å være ekstremt rask med å sende ut frem til da - tidligst mulige virkedag etter at pengene er mottatt. Derfor håper jeg at flest mulig velger PayPal nå, for da er det jo gjort ved et klikk. Bankoverføringer kan jo ta en dag eller to.

Butikken kommer også til å holde åpen utover i jula, men jeg tar meg fri på julaften og 1. og 2. juledag. 3. juledag begynner dog romjulssalget, og det blir full fres igjen!

Butikken min finner du her.

Bookmarks

Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (1 members and 1 guests)
Bobsi
Thread Tools
Display Modes

Innleggsregler