![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Jobbe hjemmefra Enten du ønsker å tjene penger på hobbyen din, har hjemmekontor eller har et annet spennende prosjekt på gang. Her kan vi inspirere og motivere hverandre! |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() |
Har dere noen planer for julehandelen eller er det utenfor deres område?
Om dere har: Har dere en frist for når siste bestillingsdato er? Og har dere lyst til å dele linken til hvor man kan gå for å bestille julegaver fra akkurat dere? Fortell! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg har sagt at jeg følger postens siste frister. Butikken blir holdt åpen som vanlig, men det er mulig det blir redusert utsending den siste uken (selvsagt blir alle pakkene sendt ut før fristen fra posten
Jeg har nylig tatt inn flere gavepakker, og har postet en tråd om det i annonseforumet, men jeg legger også inn en lenke her, som går direkte til mine julegavetilbud som varer til julaften: Tilbud : Økobutikken.no, Velkommen til Økobutikken
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Her er også planene på plass nå, kategori for juleverksted er åpnet, og det første salget begynner på mandag... Det er også planlagt enda et før julaften.
![]() Sjekka postens frister i natt, og 16. er den siste datoen hvor man er garantert å få ting frem før jul. Jeg kommer til å være ekstremt rask med å sende ut frem til da - tidligst mulige virkedag etter at pengene er mottatt. Derfor håper jeg at flest mulig velger PayPal nå, for da er det jo gjort ved et klikk. Bankoverføringer kan jo ta en dag eller to. Butikken kommer også til å holde åpen utover i jula, men jeg tar meg fri på julaften og 1. og 2. juledag. 3. juledag begynner dog romjulssalget, og det blir full fres igjen! ![]() Butikken min finner du her.
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (1 members and 1 guests) | |
| Bobsi |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|