![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Julejournalen Som julekvelden på kjerringa? Ikke i år. I år er det vår tur å overraske julekvelden. Nemlig. |
![]() |
| LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Vil dere ha et julegavesystem av meg??
Har sittet å lekt meg i excel og ble ganske fornøyd.. denne kan du skrive inntill 100 personer og sum på gaven og hva du skal kjøpe...
Når du har kjøpt gaven skriver du ja i "utført?" feltet og de vil forsvinne fra listen over de du har igjen å kjøpe til.. I tillegg kommer sum som gjenstår og sum totalt osv. opp i en egen rute ![]() Kjempeenkelt altså ![]() Hvis dette er noe for deg kan du laste det ned her: http://home.lyse.net/hege/Julegaver%202005.xls Her legger jeg ved et eksempel: Gi beskjed hva dere syns da, evt hva jeg bør forandre på ![]()
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitér:
..
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2005
Tilholdsted: Bergen
![]() |
Stilig! Jeg er også snart ferdig, men kan jo bruke det til neste år! Begynner tidlig med gaver...
Exel er faktisk en av de tinga jeg syns det er GØY å styre litt med.
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitér:
Kunne du forklart litt nermere?
|
|
|
|
#21 (permalink) | |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sitér:
Eller er det jeg som ikke trykker på rett knapp? |
|
|
|
|
|
|
#23 (permalink) | |
|
Senior Member
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sitér:
Takk for flott skjema. Det er allerede i bruk, og det viser seg at nesten alle gavene er i boks. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Begynner tidlig i år jeg tenkte jeg, så nå har jeg faktisk fylt ut hvem som skal få julegaver i år.
Kanskje jeg klarer å finne på noe lurt til alle i år, i stedet for å stresse ut på lille julaften fordi jeg har glemt noen... |
|
|
|
|
|
#32 (permalink) |
|
Fit for fight
|
Nå skulle jeg begynne å fylle ut dette, men lurer veldig på hvor jeg setter inn planlagt beløp (Budsjettert ) Siden det står du kun skal skrive på det rosa feltet, så finner jeg ikke dette noe sted
*blånn* Var ikke så blånn alikevel...*rødme* Last edited by kaffeavtalen; 18. October 2006 at 19:41:56. |
|
|
|
|
|
#33 (permalink) |
|
Member
|
Takk skal du ha
Har sittet å dillet med noe lignende forrige helg, men er ikke så flink med excel som du tydligvis er Denne var super! Jeg liker så godt alle slike fylle ut skjema i excel! Enkle og veldig smarte ![]()
|
|
|
|
#36 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Da har jeg begynt å fylle inn!
|
|
|
|
#43 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() |
Jeg må bare si takk en gang til! 1. desember, og det er bare fem gaver som ikke er bestilt/sendt. Oversikt over totalen fikk jeg også.
Dessuten oppdaget jeg at vi holdt på å glemme en. Nå gjør vi ikke det. Tusen takk! |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2011
Tilholdsted: Nær Mjøsa
![]() |
Kjempeflott verktøy! Takk for at du delte dette her slik at jeg er så heldig å få lov til å bruke dette! Har faktisk allerede laget en egen versjon til bruk av fødselsdagspresanger for det kommende året også. Greit å lage et budsjett og prøve å forholde seg til det.
|
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|