![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Julejournalen Som julekvelden på kjerringa? Ikke i år. I år er det vår tur å overraske julekvelden. Nemlig. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
||||
|
-Jeg ønsker meg en time i fred og ro på badet. *sliten*
-Kunne minstemor i tillegg lære seg til å sovne uten puppen hadde jula blitt himmelsk. *innmari sliten* Andre gaver trenger jeg ikke.
|
Sitér:
|
|
||||
|
Sitér:
Men så spennende er det ikke. Det måler bare antall skritt man går i løpet av en dag...Og nei, ikke hvor mange skritt man går OVER.... ![]() |
|
|||
|
Jeg bruker å få et smykke av mannen til jul, for det var en gang en som fortalte han at jenter blir glade for smykker..... så i år skal jeg ønske meg smykkeskrin.
Så smykker kan du ønske deg! I bursdagsgave fikk jeg en gang et årsmeldemskap i et treningssenter, og det var også en fin gave. (Mannen betaler fortsatt medlemsskapet mitt!) I tillegg har jeg tenkt å ønske meg skiklær, men jeg antar at jeg kommer til å måtte kjøpe det selv for å finne noe jeg liker. I fjor fikk jeg nye langgrennski i julepresang, og det kan også være noe å ønske seg dersom du trenger det. |
|
||||
|
Sånn så min ønskeliste som jeg leverte til gubben ut....
Frustrerte fruer sesong 1 Gilmore girls sesong 1 Blå gavepakke fra Clinique, inneholder bl.a Total Turnaround cream Kanebo 38 degree mascara i brunt Digitalt speilreflekskamera Minnekortleser Ny datamaskin m Photoshop og dvdbrenner Defa warm up kupevarmersett Kenwood Major maskin. (stålgrå pakke ikke hvit.) Dirtdevil støvsuger Nye klær og sko Bl.a disse støvlettene som du ser nederst til venstre. Brune i str 38. Hansker Finner du ikke på noe blir jeg glad for gavekort på H&M, Jernia, Ikea og Estetique. |
|
||||
|
Sitér:
. I tillegg ønsker jeg at de større barna begynte å høre etter når de ble snakket til, og sist, men ikke minst; de klarte å holde orden på romma sine mer enn 2 timer ![]() |
|
||||
|
Vet ikke hva jeg ønsker meg. Likte ikke så veldig godt når mannen ville ha meg med på en butikk så jeg kunne kjøpe meg en julegave. Da vil jeg heller ha penger eller gavekort. Synes det skal ligge et visst intiativ bak en gave.
Har forresten fått en aldeles nydelig juledekorasjon, med et rørende kort til. Det satte jeg veldig pris på. Fyler meg ofte kynisk når det gjelder gaver, men så viser det seg at jeg kan røres allikevel. Bare en liten digresjon.... |
|
|||
|
Har satt litt dyre babyting på ønskelista jeg, sånne ting jeg liksom mener at vi kommer til å trenge, men som det sitter litt langt inne å bruke masse penger på. Ønsket meg f.eks stelleveske av foreldrene mine, det er jo helt syke priser på de!
Og gavekort i barneutstyrsbutikker da.Ellers; Mats-Eric Nilsson - Den Hemmelige Kokken Fedon Lindberg - Barn i Balanse Gro Nylander - Mamma For Første Gang Gilmore Girls sesong 6 & 7 Kommer sikkert på flere filmer og bøker etterhvert. |
|
||||
|
Sitér:
ja jeg vet. Har bare ønsket meg det fra mannen da, hvis det hjelper Eller, det er vel helst gavekort i en butikk som selger tøybind jeg har sagt, uten å pressisere helt hva det skal bli brukt til. Men, jeg ender nok opp med å kjøpe det selv etter jul. |
|
||||
|
Åhh!
på tide å ønske noe til seg selv! La meg se: Ullundertøy, treningsavgift, lekre sko/støvletter, undertøy, et par greie gensere til jobb-bruk, nytt middagsservise( men har ikke bestemt meg for hvilket), hverdagsbestikk, litt småtterier til huset, koffert mm