![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Julejournalen Som julekvelden på kjerringa? Ikke i år. I år er det vår tur å overraske julekvelden. Nemlig. |
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Administrator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du planer om å handle julegaver på nett i år?
Det virker jo i grunnen ganske fristende å slenge innom en nettbutikk i ro og mak og heller spare noen få ting til "kosejulehandel" med god tid og nok penger. I denne tråden kan vi dele linker til nettbutikker dere vet om og som kan benyttes til julehandel. Enten dere handler der selv i år eller ikke. Nettbutikker man kan kjøpe julegaver fra: Leker
Underholdning
Klær
Nyttige ting
Data, elektronikk, program og tilbehør
Diverse
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2006
![]() |
Denne er fin om man skal kjøpe film eller spill i julegave
http://www.playx.no/ Jeg bruker å handle en god del gaver på nettet.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() |
www.haugenbok.no - gode på norske bøker, portofri, kjapp levering.
www.cdon.com - 6 DVD-er med Peppa Gris for 180,- www.nca.no - Kirkens Nødhjelp |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Administrator
Dersom du kjenner en person du ikke vet hva du skal kjøpe til, kan du kanskje finne noe lurt og praktisk på EnklereLiv istedet for å gi enda en nipsgjenstand eller noe sånt?
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Administrator
I fjor kjøpte mannen håndvarmere som dette til noen turglade venner. Det slo godt an.
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
http://www.legerutengrenser.no/
Det er mange som får gavekort fra leger uten grenser med takk for hjelpen av oss. Vi setter inn så mye penger vi vil fra vedkommende og får tilsendt gavekortet til gavemottageren. Jeg ser at julegaveoption ikke har kommet enda, men gjør nok det snart. http://symbolskegaver.no/ Der kan man gi en minefri skolevei foreks., en håndfull jord el. Også veldig fine gaver. http://sos-fadderskap.sos-barnebyer.no/ Pleier å ha geiter man kan gi i julegaver (altså til en fattig familie et sted), og da kan de som gir geiten tom. få en t-skjorte med geit på istedet for gavekort. Ja, vi synes at folk har for mye ting, og vil ikke være med på alt gavekjøret. Vi vil heller gi til noen som virkelig trenger det, også på vegne av andre. Og dermed gi bort litt perspektiv, og tanke for andre. Mange som har fått slike gaver av oss har begynnt å gi bort slike selv også. (Vi gir forresten hele året, men ekstra mye i desember fordi vi også gir for andre.) Det hender at det følger med en liten ting, da gjerne bøker. Bøker er det eneste jeg aldri synes man kan få nok av. |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() |
Friendsfairtrade - rettferdige gaver.
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
Jeg kommer til å tilby innpakking av gaver i nettbutikken min, i tilegg til at jeg kan sende pakken direkte til den som skal ha julepresangen. De fleste nettbutikker tror jeg egentlig tilbyr dette.
www.shop.asonline.no er linken ![]() Ellers vil jeg også anbefale å kjøpe noe fra frelsesarmeen eller andre organisasjoner. De som har alt mulig kan heller få et kort om at de nå har bidratt til den og den organisasjonen. ![]() Ellers så er det jo disse kalenderne som man gir av ungene til besteforeldre osv. Jeg kjøpte mine via Vistaprint.no i fjor og de var kjempefine. De er jo gratis, og så kommer det toll og sånt i tillegg. Da blir det sånn ca pris som når man handler i en norsk nettbutikk. Fordelen synes jeg var at man kan legge inn forskjellige ting på datoene. Bursdager, årsdager, skolestart osv. |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sitér:
|
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
Sitér:
Hadde jeg hatt en på siden min hadde du fått den og.. *ligger på modul listen* |
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Erfaringsmessig er capris.no billigere enn de fleste andre bokhandlere på nettet - inkl bokkilden...
Engelske bøker er billigst (ofte) på amazon.comKosmetikk kan kjøpes på strawberrynet.com
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2005
Nomaden er toppers butikk hvis man skal handle gaver til reiseglade mennesker. Jeg elsker f.eks. Eagle Creek pakkesystemet, med "cubes" i ulike størrelser, toalettvesker, sko-oppbevaring, poser etc.
|
|
|
#25 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() ![]() |
www.Unicef.no I tillegg til gaver, flott innpakningspapir, til-fralapper, kort, lys, Gå inn på Nettbutikk
www.Hervik.com. Syltetøy,saft, og fine gaveesker mm. www.frieleshop.no For den kaffeglade http://www.designspirit.no Lekkert og dyrt http://www.probat.no/ Kule t-skjorter. Og bodyer http://www.glassoginterior.no/ Det meste til hjemmet
|
|
|
#28 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: May 2008
Tilholdsted: Sørlandet
![]() |
Bree.. DU ER BARE SKJØNN!! TAKK!! sånne linker liker vi!! å komme inn her er som å komme inn i en koselig varm stue.
(kunne vel sagt dette i en tilbakemelding men måtte bare si det her) |
|
|
|
|
|
#30 (permalink) |
|
Member
Medlem siden: Oct 2008
Tilholdsted: Vestlandet
![]() |
Til de som har alt kan det kanskje være en idé å gi gavekort:
Flybilletter (sas.no --> Tilbud & priser --> SAS gavekort i venstre kolonne) Reise (Statour --> Nyttig informasjon (nederst på siden)--> Kjøpreisegavekort) Gavekort som kan brukes over hele verden (Mastercardgavekortet.no) |
|
|
|
|
|
#34 (permalink) |
|
Senior Member
Oi, glemte nesten thehungersite jo! Veldig mye fint her.
|
|
|
#36 (permalink) |
|
Member
Medlem siden: Oct 2008
Tilholdsted: Vestlandet
![]() |
Hjem og interiør:
- Penthjem (punktum) no - Fryd (punktum) no - Nyttogshabby (punktum) mystore (punktum) no - Shoporama (punktum) no - Sweetmemories (punktum) no Personlige gaver: - Personligalmanacka (punktum) se - Picpads (punktum) com - Cafepress (punktum) com Diverse: - (Allposters (punktum) com (Plakater, bilder, t-sjkorter med kjente og ukjente flotte motiver) - Boldloft (punktum) com (Romantiske gaver) - Billettervice (punktum) no (Billetter til konserter) Side jeg ikke kan legge inn nettadresser ennå gjør jeg det på den tungvinte måten, hehe |
|
|
|
|
|
#39 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2006
![]() |
www.bonordisk.no (gaver, interiør, jul)
www.igroshage.no (hageredskap) www.nostebarn.no Oppdattering fra listen over: mollysheaven.no (lagt ned) Shoporama.no (lagt ned) |
|
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Sep 2009
Tilholdsted: Akershus
![]() |
I vår nettbutikk Klinkekulen.no kan du finne små, unike gaver og ting som du ikke finner andre steder. Her er det søte nostalgiske bruktfunn, redesign og håndlagede kort etc. Alt fra puter og pynteting til gamle leker og bilder.
|
|
|
|
|
|
#45 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Victorias secret har også en nettbutikk som man kan finne mye kult i til en billig penge. Jeg gikk amokk i butikkene deres når jeg var i USA. :lol:
www.victoriassecret.com
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| julegaver, julehandel, nett, nettbutikk, netthandel, stressfri |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.inspirasjononline.com/forum/julejournalen/3861-nettbutikker-kjope-julegaver.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Lenker til nettbutikker ønskes! | This thread | Refback | 27. October 2008 22:19:26 | |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|