![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Julejournalen Som julekvelden på kjerringa? Ikke i år. I år er det vår tur å overraske julekvelden. Nemlig. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
||||
|
Kjøttet er handlet inn til jul. Kjekt med harryshopping!
Eller så er planen å få kjøpt julegavene i morra og fredagen!
|
Vi skal ikke feire jul her, men hjemme hos mine foreldre, så det blir minimalt med pynting og julevask, men jeg må ihvertfall:
- lage julekort - kjøpe adventsstjerne til vinduet innen 1. desember - kjøpe/lage litt flere julegaver (er vel ca. halvveis) - lage kalender til samboeren min - og i desember blir det baking av pepperkaker, lussekatter og litt annet snacks ![]() Last edited by Solsikke; 26. November 2008 at 01:01:03. |
|
||||
|
Har nesten alle kalendergavene, mangler vel to.
Har sjekka adventsstake og har kjøpt masse lilla lys. Har to helt ferdige julegaver, en nesten ferdig og noen nesten påbegynte. Veit hva jeg skal kjøpe faren min. Huset er nokså ryddig, nyoppussa hus gjør julevaskene enkel. Er ferdig med ett julebord, har juleklær til meg sjølv!
|
Har begynt å lage julegaver og skal kjøpe fler når lønninga kommer
Vasket hus har tidligere leieboer gjort for knappe to mnd siden så jeg bare tar en vanlig husvask før jul. Verken jeg eller pappa skal feire jul her hjemme så det blir bare litt pynting og julelys å sette frem i starten av desember måned. Er ikke helt i rute, men det kommer seg nok fremover. |
|
|||
|
Har bestilt julekort. Har også bestilt fotokalendre for 2009, så da er julegavene til barnas oldeforeldre i boks (besteforeldrene får også, men de skal få litt ved siden av også da). Mannen hadde visst ordna ferdig kalendergavene i dag (jeg, guttungen og vesla deler, så vi får åpne hver tredje dag hver), så nå må jeg bare få skaffet ham en Flax-kalender eller Ponduskalender. Jeg har fått kjøpt julegave til mannen, men skal også finne noe til ham fra ungene. Julegavene ellers tar mannen for det meste ansvaret for (han er i permisjon fram til jul).
Første runde pepperkaker er bakt (og snart spist opp :-D ) |
|
||||
|
Er i rute føler jeg.
Har 2-3 julegaver igjen å kjøpe, har ikke kjøpt inn til adventskalenderen, men har laget liste over alt som skal kjøpes. Mat er ikke kjøpt inn, skal ikke feire her i år. Baking starter ikke før desember, mest kos da. Juleklær er kjøpt inn til meg og sønnen. Julekort er bestilt og mottatt. Julevasken starter i denne uka - kjøkkenet først. |
|
||||
|
Skal vi se:
7 julegaver er ordnet (6 kommer i posten denne uka, håper jeg) Julekort er bestilt Juledukene er sjekket og funnet i orden Antrekket til storesøster er i orden Julekakene er under planlegging Antrekkene til kommende julebord er i orden "Litt" igjen da, med andre ord... ![]()
|
Sitér:
- Har begynt på julekortene! 5 av 16 er ferdige - Har 3 gaver 100% i boks, 1 er nesten i boks, 4 er "underveis" og 2 er ikke påbegynt. - Har funnet julestjerne, men må kjøpes i løpet av uken |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| jul, juleforberedelser, julenedtelling |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|