![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Julejournalen Som julekvelden på kjerringa? Ikke i år. I år er det vår tur å overraske julekvelden. Nemlig. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|||
|
Jul, ja... akkurat nå er jeg takknemlig for at jula kommer uansett hvor mye man rekker å få ferdig. Jeg har senket nivået nå til at jeg skal prøve å kose meg litt i dagene også, og ikke minst slappe endel av...
Det som gjenstår her i heimen er: * noen gaver må kjøpes inn, og alle gavene må pakkes inn * må få tatt julekortbilder, lage opp julekort og sende (HASTER!!!) * må sende julegaver som skal sendes * må skrive handleliste til bakst, julemat etc og få handlet inn * har ikke bakt noe enda * må montere og pynte pepperkakehus * må finne ut hva vi har og hva som mangler av pentøy * må finne frem/skaffe et sett luciatøy og et sett nissetøy til ungene * mye vasking og rydding som gjenstår og sikkert noe mer... så jeg ligger ikke veldig godt an, men det blir nok jul allikevel..
|
Går sakte men fremover her også.
Har igjen: - Være ferdig med familiegaver neste uke og sende inn til nettbutikk. - Kjøpe inn veninnegaver (et par stk) - Vaske og rydde resten av huset - Få vasket duker,brikker og håndklær som jeg har byttet ut til jul ![]() - Kjøpe pensko og bolero til kjolen jeg skal ha på meg på julaften - Finne ut om jeg jobber lillejulaften og undersøke togtider. Har litt igjen, men det går fort når jeg først setter i gang |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| jul, juleforberedelser, julenedtelling |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|