![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Julejournalen Som julekvelden på kjerringa? Ikke i år. I år er det vår tur å overraske julekvelden. Nemlig. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det nærmer seg!
![]() Jeg er godt igang med adventskalenderen, men det er alt... fikk bilder fra fotografering i barnehagen i går, så får se om noe av det kan brukes til gaver.
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Gleder meg til Jul!
Har sett at FlyLady har allerede begynt med forberedelser og har tenkt å se på disse så snart jeg er ferdig med kjelleren min. (Driver ryddeprosjekt der for øyeblikket) Jeg har nettopp oppdaget FlyLady og jeg tror faktisk at jeg kan klare å innordne meg faste rutiner og holde det pent i hjemmet mitt. Og det bare pga tipsene fra FlyLady! Helt utrolig, for jeg hadde avskrevet meg selv som en mindre god husmor, og nå gjør jeg ikke det lenger. I år kan julen komme for i år skal jeg være klar. Vanligvis er jeg superstresset lille julaften og ikke minst julaften. Et år skrubbet jeg dusjen på julaften og det er jo slike ting som man skal være ferdig med når julaften kommer. I år blir det annerledes og jeg har ikke panikk. ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
Medlem siden: Jul 2009
Tilholdsted: Kristiansand
![]() |
Jeg gleder meg sånn til jul
Vi skal ikke feire hjemme så egentlig så trenger jeg ikke stresse noe særlig med juleforberedelser, men jeg tenker å få unna dette:¨- kjøpe alle julegavene (såklart!) - ta julekort-bilde av lillegutt og hunden med nisseluer på... - bestille inn julekortene etterpå og sende de rundt - lage adventskalender til meg og sambo |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I dag har jeg bestilt 6 julegaver, og planlagt et par til som jeg må skaffe...
![]() Jeg har også gått gjennom bildene fra barnehagen, og skal bruke kalenderen med søskenbilde til besteforeldre etc. Tror jeg beholder resten også, men de skulle sende et nytt forslag (pga refleks i brillene til eldstemann) som vi skal vurdere... uansett en detalj, bildene var veldig fine! ![]() I går bestilte jeg julekalendere med ringer til oppheng av gaver, med guttenes navn brodert på! Guttene kommer til å bli så glade!! ![]()
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|