![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Julejournalen Som julekvelden på kjerringa? Ikke i år. I år er det vår tur å overraske julekvelden. Nemlig. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
* Jeg har bestilt julekalendere (med ringer til å henge opp gaver, og med guttenes navn brodert inn), kjøpt inn 4 gaver til hver, og planlagt flere gaver/aktiviteter (kjører en kombinasjonskalender, nemlig).
* Jeg har bestilt/fått tak i 12 julegaver til nå, men ingen er pakket inn enda. Har også planlagt flere gaver jeg vil skaffe (må nok vente med å kjøpe noen gaver til desember, når sambo får bonus! Men det er til de aller nærmeste.)
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2006
![]() |
10 av julegavene er innkjøpt, flere er under planlegging..
Jeg har også kjøpt inn en del kalendergaver, jeg har ikke helt kontroll på hvor mange så jeg må nok se over snart hvor mange jeg mangler.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
Nesten alt gjenstår her:
* 2 julegaver er ordnet, de fleste andre er planlagt * Julekort må lages og bestilles * Barnas kalendergaver må kjøpes * Adventsstaken må lages * Juleantrekket til barna må planlegges * Julebaksten må planlegges * Antrekkene til kommende julebord er delvis i orden * Se over duker/lys/servietter Godt det er lenge igjen!
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Da var de to første julegavene innkjøpt og mange andre planlagt (har heldigvis ikke såå mange å kjøpe gave til). Det jeg manglet til advent som adventsstake, lilla lys og servietter er kjøpt inn og jeg har til og med funnet meg kjole til julebordet og andre festlige annledninger. Jeg fant ikke kjole i fjor selvom jeg egentlig trengte, så i år trengte jeg VIRKELIG!)
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| jul, juleforberedelser, julekalender, julenedtelling |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|