Inspirasjon Online  

Gå tilbake   Inspirasjon Online > Flybabes > Julejournalen

Notices

Julejournalen Som julekvelden på kjerringa? Ikke i år. I år er det vår tur å overraske julekvelden. Nemlig.

Velkommen til InspirasjonOnline!

Svar

LinkBack Thread Tools Display Modes
Gammel 14. November 2009, 18:31:39   #1 (permalink)
Administrator

Bree's Avatar

Medlem siden: Jul 2005
Bree er en tøffingBree er en tøffingBree er en tøffingBree er en tøffing
snøkule 6 uker igjen til julaften

Ja, nå er det vel under det også.

Her er det litt kaos og jeg har ikke engang fått begynt. Men julesparingen tikker og går sin gang, da.

4700,- er jeg oppe i nå.

Julesparingen er noe av det lureste jeg har gjort. Neste år skal jeg begynne tidligere. Vi er jo en stor familie. I tillegg har jeg jo parallelt med dette hatt bursdagskonto. Den blir tappet litt mer jevnlig, så den er ikke så stor. Og jeg har jo 3 desemberbursdager i hus. Men jeg tror at dette året så slipper jeg å sjonglere og slite med akkurat dette. Jul og 3 bursdager, rett etter flere høstbursdager i familien.

Hva med dere?
Hvordan er ståa hos dere?
Bree is offline   Reply With Quote
Sponsede lenker
Gammel 14. November 2009, 20:23:15   #2 (permalink)
Junior Member

Medlem siden: Nov 2009
Irene står ved et veiskille: syte eller gjøre noe?
Saa flink du er som sparer, det tror jeg er veldig lurt! Jeg har selv en reisekonto og synes det hjelper veldig aa spare til reiser hele aaret.

I min familie og vennekrets har vi kuttet litt ned paa gaver i de siste aarene, noe jeg egentlig er glad for. De jeg skal kjope til er: kjaereste, mamma, pappa, soster, to tanter, bestemor, noen venner og venninner og barna av to venninner. Noen gaver har jeg tenkt ut allerede:
  • Lillesoster: Treningstoy fra Champion - veldig mye billigere i USA, hvor jeg bor. Kalender.
  • Mamma: Fotobok med bilder fra forskjellige turer, kalendar fra en organisasjon jeg stotter - og et eller annet til, venter paa onsker fra henne.
  • Pappa: Fotobok, og ellers har jeg ikke aning! Noen som har gode raad til gaver til far?
Dere som har barn, hva liker dere best aa faa til barna deres? Jeg kjoper ofte klaer fra BabyGap eller andre sote butikker men det virker jo som om folk faar veldig mye klaer (og leker) til barna sine uansett. Tar gjerne i mot raad!
Irene is offline   Reply With Quote
Gammel 15. November 2009, 01:35:33   #3 (permalink)
Senior Member

Zaphira's Avatar

Medlem siden: Jun 2008
Zaphira har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år sidenZaphira har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år siden
Herlig med julegavespraing Bree! Jeg har også en julegavekonto, og det er utrolig deilig å ikke bekymre seg for om man har råd til julegaver eller ikke. Gjør førjulstiden mye mer stressfri.

Her om dagen var jeg på søstrene grene i sverige og shoppet billig innpakningspapir, bånd, rosetter osv. Så i går pakker jeg inn de to første gavene. Bare to små til mamma, men deilig å være i gang! Nå holder jeg på med fotokalender til mormor som jeg tenkte å bestille på elkjøp. Deilig å være i gang!
Gammel 16. November 2009, 02:03:13   #4 (permalink)
Senior Member

Zaphira's Avatar

Medlem siden: Jun 2008
Zaphira har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år sidenZaphira har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år siden
Og da var julegave til mormor i boks. Bestilte en "hjemmelaget" kalender fra elkjøp. 200,- noe som absolutt var overkommelig. Håper hun blir fornøyd.

Føler meg godt i rute akkurat nå! Til fredagen har jeg planlagt julegaveshooping med søster, og da skal jeg få unna alt til veninner i alle fall! Håper jeg klarer å holde tempoet helt til jeg er ferdig. ;D
Gammel 16. November 2009, 13:18:43   #5 (permalink)
Senior Member

Medlem siden: Aug 2007
Tilholdsted: Østfold
Tonje har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år sidenTonje har nesten tenkt litt konstruktivt en gang for et halvt år siden
Torsdag kommer min far og en søster av meg på besøk, så da skal vi sende med de julegavene som skal nordover. Utrolig kjekt egentlig, så trenger vi ikke tenke mer på de.
Gammel 16. November 2009, 23:34:33   #6 (permalink)
Senior Member

Medlem siden: Aug 2007
Tilholdsted: Oslo
isola har nesten tenkt litt konstruktivt en gang i fjor
Så smart med julesparing, det skal jeg tenke på til neste år.

Jeg er godt igang med pakkekalender til mannen, og har en julegave fiks ferdig. Et par er ferdig planlagt. Må skaffe julekjole til snupp og et-eller-annet til meg.
isola is offline   Reply With Quote
Svar

Bookmarks

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Innleggsregler