![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Julejournalen Som julekvelden på kjerringa? Ikke i år. I år er det vår tur å overraske julekvelden. Nemlig. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Tiden flyr! I morgen blir det shoppingtur med søster, og da håper jeg på å få unna masse gaver.
![]()
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
Sånn så lista ut 11 november:
* 2 julegaver er ordnet, de fleste andre er planlagt * Julekort må lages og bestilles * Barnas kalendergaver må kjøpes * Adventsstaken må lages * Juleantrekket til barna må planlegges * Julebaksten må planlegges * Antrekkene til kommende julebord er delvis i orden * Se over duker/lys/servietter Sånn ser det ut i dag: * 2 julegaver er ordnet, de fleste andre er planlagt - 8 julegaver i boks * Julekort må lages og bestilles - ordnet * Barnas kalendergaver må kjøpes * Adventsstaken må lages - delvis ordnet * Juleantrekket til barna må planlegges - ordnet * Julebaksten må planlegges * Antrekkene til kommende julebord er delvis i orden - ordnet * Se over duker/lys/servietter - ordnet
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
5 uker?!
![]() Jeg kommer til å være opptatt med å pakke denne julen. Vi har ikke kjøpt nytt sted å bo ennå, men planen er at vi skal flytte i løpet av neste halvåret. Jeg har så smått begynt å pakke ned ting jeg ikke trenger i løpet av denne tiden, som en del bøker, noe pynteting osv. - Neste helg blir det å finne frem julepynt, henge opp stjernen. - Skal skrive julekort og sende dem avgårde. - Kjøpe julepresanger til grandniesene mine som bor i Nord-Norge og sende dem avgårde. - Skrive en liste over hvem som skal ha julepresang og hva jeg skal kjøpe. - Kjøper ikke julepresangene før jeg får neste lønning, som er 12.desember. ![]() - Kjøpe inn pinnekjøtt. Må få det i hus! - Skal male noen lister på kjøkken og i gangen. Etterpå må jeg støvsuge og vaske vekk støvet som har kommet etter jeg pusset listene (har sparklet). - Vanlig vask av hus frem til det nærmer seg. - Pusse lysestakene og andre ting som må pusses. - Reparere julepynt (har en nydelig krans som det har ramlet deler av) Noe mer? Kommer nok på det etter hvert. ![]() |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|