Inspirasjon Online  

Gå tilbake   Inspirasjon Online > Generelt > Konkurranser

Notices

Konkurranser Her postes forumets konkurransetråder. Følg med. Kanskje det er din tur til å vinne neste gang.

Velkommen til InspirasjonOnline!

Svar
LinkBack Thread Tools Display Modes
Ulest 19. June 2008, 17:23:41   #1 (permalink)
Lin
Administrator

Lin's Avatar

Medlem siden: Jul 2005
Lin er en tøffingLin er en tøffingLin er en tøffingLin er en tøffing
Arrow Vervekonkurranse 2008/2009 (frist: 30/4-09)

Og sist, men ikke minst, kommer vervekonkurransen.

Den av dere som har vervet flest unike brukere som hver har skrevet flere enn 50 innlegg i perioden mellom 19. juni og 30. april 2009, vinner et gavekort på 250,- fra Bokkilden.

Hvordan gjør man dette?

Den enkleste måten vil være å bruke din helt unike vervelink som du finner øverst når du klikker deg inn på profilsiden din.

De som registrerer seg ved å klikke på lenken din, vil automatisk registreres som dine vervinger. Dersom de ikke registrerer seg via din vervelenke, kan de også fylle inn ditt nick i et eget felt i registreringsprosessen, eller de kan sende meg en PM slik at jeg får ordnet det manuelt.

På din og andres medlemsside (statistikkfanen og nederst) kan du se hvor mange vervinger den enkelte har stått for. Husk imidlertid at denne teller fra forumet startet, mens konkurransen teller fra i dag.

Jeg vil forøvrig be dere om å opptre respektfullt når dere verver andre brukere til forumet og ta hensyn til de regler som finnes på de aktuelle fora dere eventuelt ønsker å legge ut lenke. Brudd på dette kan medføre diskvalifisering.

Lykke til!
Lin is offline   Reply With Quote
Sponsede lenker
Ulest 21. June 2008, 04:39:07   #2 (permalink)
Lin
Administrator

Lin's Avatar

En ting man kan si om meg er at jeg ikke er særlig god på å lage grafikk og slike ting.

Jeg har allikevel knotet sammen noen helt enkle greier til InspirasjonOnline som de av dere som vil kan bruke i denne konkurransen eller ellers. De er vedlagt dette innlegget.

Om noen har lyst til å lage egne knapper, bannere eller slike ting, så må dere gjerne gjøre det.
Attached Thumbnails
vervekonkurranse-2008-2009-frist-30-4-09-inspirasjon.gif  vervekonkurranse-2008-2009-frist-30-4-09-inspirasjononline.gif  vervekonkurranse-2008-2009-frist-30-4-09-ioa2.jpg  vervekonkurranse-2008-2009-frist-30-4-09-ioa3.jpg  
Ulest 20. November 2008, 21:18:20   #3 (permalink)
Lin
Administrator

Lin's Avatar

Jeg minner om denne, jeg.

Så langt har 4 medlemmer vervet 18 stykker. Det høyeste antall innlegg som er skrevet av de nye medlemmene er 18. Altså er det fortsatt mulighet for å vinne for alle. Ingen har så langt fått kvalifiserte vervinger (altså vervede med flere enn 50 innlegg), men noen er på god vei.

Så dersom du vil verve, er det fortsatt gode muligheter for å vinne. Og dersom du ble vervet og har lyst til å gi den som viste deg veien til forumet vårt en liten påskjønnelse, så er det bare å skrive i vei.
Ulest 18. December 2008, 11:21:19   #4 (permalink)
Lin
Administrator

Lin's Avatar

Siden det foreløpig ikke er noen kvalifiserte vervinger (men flere som ligger an til å få det bare de vervede skriver noen innlegg til ) så utsetter jeg fristen på denne.

Det er snakk om et par-tre vervede, så det er fortsatt mulighet for dere andre å slenge dere på denne!
Ulest 18. January 2009, 06:10:52   #5 (permalink)
Senior Member

Medlem siden: May 2008
Tilholdsted: Sørlandet
Cruella :-) har nesten tenkt litt konstruktivt en gang i fjor
Nå har jeg hivd meg på denne.Forsøkt å verve noen venninner så får vi se da. Glemte å legge med at mitt brukernavn er cruella da så da får man da se om dette funker hehe..
Cruella :-) is offline   Reply With Quote
Ulest 19. January 2009, 16:12:12   #6 (permalink)
Lin
Administrator

Lin's Avatar

Det er bra, for det er fortsatt ingen som har flere enn 50 innlegg av de vervede, selv om det er noen som er veldig nære.

Derfor utsetter jeg fristen enda litt til.
Svar

Bookmarks

Tags
konkurranse, premie, vervekonkurranse

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Innleggsregler