![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Konkurranser Her postes forumets konkurransetråder. Følg med. Kanskje det er din tur til å vinne neste gang. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå er pollen i matoppskriftkonkurransen lukket og vi har en vinner.
Vinneren av matoppskriftkonkurransen vår, som får et gavekort på 250,- hos Bokkilden er.... Dere bever i spenning nå, ikke sant? Vinneren er Retz Med sin fantastiske Succhinimiddag! Gratulerer så mye, Retz! ![]() Send meg en PM med epostadressa du vil ha gavekortet sendt til. Og tusen, tusen takk til dere andre som deltok. Det er gøy å arrangere konkurranser når folk hiver seg på. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gratulerer så masse, Retz!!
![]()
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2005
![]() ![]() ![]() ![]() |
Å, guri! Tusen takk, folkens! Ogsp den oppskrifta som egentlig ikke var noe oppskrift i utgangspunktet, bare en middag som ble til der og da. Wheeee!
![]() Jeg er foresten i Italia, nettopp kommet tilbake til landsbyen "vår", varenna, fra dagstur til Milano. En avslappende og veldig hyggelig dag. Litt shopping, men mest langsom rusling og bar/kafébesøk. I går tok vi ferja over til belaggio og menaggio, to småbyer på andre siden av Lago di Como og sjarmerende så det holder! I morgen drar vi til Lugano i Sveits, også det regner vi med å breuke hele dagen på. Og til helga flytter vi til Sacro Monte di varese, oppe i fjellet over lagi di Maggiore. Life is good! Sender deg en pm når jeg kommer hjem, Bree!
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
Gratulerer så mye Retz! Det var en oppskrift jeg har lyst å prøve bare fordi det så så godt ut på bildene.
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| konkurranse, vinner |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|