![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Oppslagstavla Om du har noe som du skal selge, bytte eller gi bort, kan du henge opp en lapp her. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|||
|
Har mange gamle norgesglass som må pyntes
Og jeg vil ha noe julete noe. Forslag til stoff? og hvordan jeg klpper det til og hva slags tråd jeg skal ha rundt? tenkte å ha småkakene til jul oppi der, og kansje pynte glassene med noen klistermerker bare eller noen glansbilder av noen nisser..
Men hva slags stoff kjøper jeg, jeg må jo ha noe julete. Eller får man disse kjøpt ferdig noen plass? med ferdig innsydd strikk i ? |
|
||||
|
Akk, hvor får man tak i Norges glass?? Jeg ønsker meg også
![]() ![]()
|
Ser brukt butikken her har flust, så ville prøvd en sånn eller loppis.
Sett inn annonse i en avis, det er nok mange som har men ikke tenker på at andre vil ha. Jeg ville ikke pyntet norgesglassene spes mye. evt kun med rødt slufsebånd, eller en hvit blondebånd.
|
Sitér:
|
|
|||
|
Å sånn ja. Men jeg skal bare julepynte dem litt. Med noe julete noe. NOe stoff på lokkene og noe utenpå. Skal ikke ha noe skrivefelt utenpå. Skal bare fylle dem med litt forskjellige kaker tenkte jeg. Og så skal de være tilbake til normalen etter jul .Skal ikke bruke dem ellers til noe på kjøkkenet. det har jeg ikke egentlig plass til :-)
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|