Inspirasjon Online  

Gå tilbake   Inspirasjon Online > Generelt > Ordet er ditt!

Notices

Ordet er ditt! Kom inn og slå av en prat. Vi biter ikke så veldig hardt..

Velkommen til InspirasjonOnline!

Vis FU-resultater: Fulgte dere barndomslidenskapen i yrkesvalg?
Ja, og jeg er lykkelig i jobben 11 31.43%
Ja, men jeg angrer på det 1 2.86%
Nei, men jeg er lykkelig i jobben 7 20.00%
Nei, og jeg angrer på det 13 37.14%
Jeg er utdannet innen det, men fikk ikke drømmejobben 1 2.86%
Jeg er utdannet innen det, men har frivillig valgt en annen vei 2 5.71%
Stemmegivere: 35. Du kan ikke stemme på denne forumundersøkelsen

Svar
LinkBack Thread Tools Display Modes
Ulest 14. January 2006, 01:37:34   #1 (permalink)
Til- og fraværende

Unicorn's Avatar

Medlem siden: Jul 2005
Unicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedre
Send en melding via MSN til Unicorn
Jobb vs. barndomsinteresse?

Er det noen sammenheng her?

Jeg har en teori om at man blir lykkeligst hvis man følger sin barndoms lidenskap i yrkesvalg. At da, og bare da, lever man det livet man kan være tilfreds med og føle seg som et helt menneske.

Hvordan er det med dere? Driver dere med det dere ble dratt mot når dere var små, det dere lekte eller holdt mest på med? Hvordan har det slått ut på trivselen?

Last edited by Unicorn; 14. January 2006 at 02:06:02.
Unicorn is offline   Reply With Quote
Sponsede lenker
Ulest 14. January 2006, 01:48:34   #2 (permalink)
Til- og fraværende

Unicorn's Avatar

Unicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedreUnicorn gjør forumet bedre
Jeg svarte "Nei, og jeg angrer på det".