![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Ordet er ditt! Kom inn og slå av en prat. Vi biter ikke så veldig hardt.. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2005
![]() ![]() ![]() |
Dere som har andre nick andre plasser
Blir dere ikke litt forvirret av å se dere selv nevnt med et "fremmed" nick?
Jeg kjenner jeg sliter litt når dere kaller meg Pære, det er jo det jeg har kalt meg her, og på en måte så kjenner jeg at jeg "vokser inn i" nicket mitt, men det er veldig uvant. ![]() |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmmm... Jeg var litt på SM og NM, men har vel totalt 100 innlegg (tilsammen) på de sidene. Så jeg har liksom ikke "vært" denne andre personen før.
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Member
Tilholdsted: In that dark corner
![]() |
Sitér:
. Var aldri tvil om at hun skulle hete noe annet heller .Vi hadde bestemt navn på alle fire barna våre på forhånd vi. |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitér:
Derfor fikk han samme navn som en jeg var dødsforelsket i for lenge siden, tilogmed likt etternavn Ja, det var ikke jeg som sa han skulle hete det altså. |
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2005
Tilholdsted: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har samme nick på ALLE andre forum jeg er på, bortsett fra dette.. og akkurat derfor går det egentlig helt greit å holde styr på det..
..men det hender stadig at jeg holder på å glemme meg bort da.. ![]() ..og jeg aner ikke hvem noen av dere andre er på andre forum, og har heller ikke prøvd å finne ut av det.. Ja, bortsett fra Klesklypa da.. ![]() Last edited by Mary Alice; 03. February 2006 at 10:48:47. |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Senior Member
![]() |
Sitér:
![]()
|
|
|
|
#13 (permalink) | ||
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2005
![]() |
Sitér:
Sitér:
Signerer de ovenstående enestående damene. Men jeg har lurt på mange ganger om jeg kjenner den og den fra et annet forum...
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2005
Tilholdsted: Nordland
![]() |
På andre forum bruker jeg et annet nick. syntes ikke det er forvirrende i det hele tatt. Lite aktiv på andre forum så ingen merker noe til meg.....
Hvis du syntes det er forvirrende å ha et annet nick her i forhold til hva du bruker på andre steder - så er det jo bare å bytte om du vil.
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|