![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Ordet er ditt! Kom inn og slå av en prat. Vi biter ikke så veldig hardt.. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Farlige fyrer på internett
Huff, ser ut til at jeg har truffet på en sånn en nå. Jeg fikk mail av han på myspace, og han klarte å slppe igjennom sensuren min så jeg svarte han. Noe jeg absolutt ikke burde ha gjort. Etter 1 time samtale på msn så er han head over heals forelska og gir faen meg ikke fred! Jeg gir klar beskjed om at det kun er vennskap og han kjører på.
Siste mailen jeg fikk: You are the only one I'm thinking of You're always in my dreams, the two of us Always in-love I dream that our will last forever Coz i dont want to loose you, You are my life, my breath I hope you will listen to my heart That i will always love you Always pray that we always be together I will give my heart to you And thats a promise, my promise Now and Forever You will always be the one for me bright Jaja. ![]()
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
Åne.
Desperat, han? Nei, ikke i det hele tatt. Skulle sett de andre mailene han har sendt meg. Gee. Jeg må bare finne ut hvordan jeg skal få dette til å slutte uten å gjøre han forbannet.
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Senior Member
![]() |
Sitér:
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
![]() |
Jepp, men da risikerer jeg han blir steinforbanna og klikker. Jeg skal tenke på det, gjøre litt research.
Kanskje kontakte Brent, profilinglæreren min. Han er dreven på internetttrøbbel. ![]()
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Senior Member
![]() |
Sitér:
![]()
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2005
Tilholdsted: Trøndelag
![]() ![]() |
Noen som har sett framsida på Dagbladet i dag??
En fyr som lurer alenemødre for penger.. har til og med vært innsatt for det!! Han hadde jeg på msn for et par uker siden, men da han ikke fikk ringe meg ville han ikke prate mer med meg, fordi han er sjelden på msn!! Yeah right!!! Gjett om jeg er glad for at samtalene ikke fortsatte!! |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|