![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Ordet er ditt! Kom inn og slå av en prat. Vi biter ikke så veldig hardt.. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#2 (permalink) |
|
Til- og fraværende
|
Jeg følger spent med på denne tråden.
For meg virker det også genialt, men jeg er litt nysgjerrig på det økonomiske aspektet ved det. Tror vi må prioritere økologisk mat fremfor vask hvis det følger "oppskrifta" med å være dyrere enn vanlige midler.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Jeg har prøvd vaskenøtter. Jeg vaska i noen uker, og var veldi fornøyd med at tøyet blei reint og lukta nøytralt. Det jeg ikke var fornøyd med, var at jeg synes de var utrolig dårlige til å ta flekker. Så nå har jeg gått tilbake til neutral vaskepulver, mens jeg fortsatt vasker tøbleiene med nøttene. Og det kommer jeg til å fortsette med. Der får jeg altså ingen flekker heller..
Økonomisk skal det ikke være dyrere enn vanlig pulver. Det skal vaskes ca hver 10 vask med et eget blekemiddel, men det er heller ikke noe dyrt. |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg har hatt planer om å bestille lenge, skulle bare bruke opp restene jeg hadde av vaskepulver. Nå er pulveret til farget vasken tom, så kanskje - siden jeg sitter her med kortet i hånda, joda jeg bestiller jeg.
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: May 2006
![]() ![]() |
Jeg har hørt vedlig mye bra om disse vaskenøttene. Så det hadde vært spennede og prøvd de. Men nå er jo det altid flekker på klæren til jenten, ofte vanskelig flekker. Så da blir vel jeg nå og ha noen annet for og få det skikkelig rent, går ikke vinningen oppi spinninge da??
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg har prøvd de ut i en uke nå, og det ligger en liten raport på bloggen min, her: http://gronnesti.blogspot.com/search?q=vasken%C3%B8tter
Trygg Kosmetikk? - Meditrina.no Last edited by Alexandra; 11. July 2008 at 18:18:33. |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitér:
|
|