Inspirasjon Online  

Gå tilbake   Inspirasjon Online > Generelt > Ordet er ditt!

Notices

Ordet er ditt! Kom inn og slå av en prat. Vi biter ikke så veldig hardt..

Vinn gavekort til Bokkilden

Velkommen til InspirasjonOnline!

Svar

LinkBack Thread Tools Display Modes
  #1 (permalink)  
Gammel 18. November 2008, 20:01:38
Bree's Avatar
Administrator

Registreringsdato: 18. July 2005
Bree har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerBree har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerBree har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerBree har bidratt til sinnets munterhet opptil flere ganger
Question Virtuell utroskap - hvor går grensa?

Jeg er vel kanskje en av flere som ble sittende og humre litt av denne.
Skilles etter virtuell utroskap - kultur - Dagbladet.no

For selv om jeg selvsagt synes synd på folkene, så synes jeg det hele blir litt sprøtt også. Jeg ser for meg mekling på familiekontoret og slike ting som man må gjennom her i Norge.

Samtidig så husker jeg jo ganske mange nettdiskusjoner der noen f.eks. oppdager at mannen (eller dama) har kontakt med andre på nett på en måte som ektefellen/samboeren ikke synes er ok.

Så jeg lurer jo litt, jeg da. Hvor ville grensa ha gått for deg med tanke på når du opplevde det som utroskap? E-postutveksling? Flørting i chatterom? Eller utveksling av virtuelle kroppsvæsker (selvmotsigende, jeg vet) i et spill som Second Life?
  #2 (permalink)  
Gammel 18. November 2008, 20:04:33
Bree's Avatar
Administrator

Registreringsdato: 18. July 2005
Bree har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerBree har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerBree har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerBree har bidratt til sinnets munterhet opptil flere ganger
Bør jeg forresten være bekymret over at en viss Bella Bullshit i Sims2 var litt eh... utagerende?
  #3 (permalink)  
Gammel 18. November 2008, 20:23:14
Senior Member

Registreringsdato: 03. May 2008
Tilholdsted: Sørlandet
Alder: 37
Cruella :-) har nesten tenkt litt konstruktivt en gang i fjor
Nei dette blir for dumt.
Men om mannen min flørter og har en dialog med ei anna dame på nettet som jeg ikke vet om, det er for meg utroskap "nok". For da har man gått over den "gylne" grense.
Reply With Quote
  #4 (permalink)  
Gammel 18. November 2008, 21:07:32
Alexandra's Avatar
Senior Member

Registreringsdato: 04. August 2005
Tilholdsted: Hordaland
Alder: 22
Alexandra har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerAlexandra har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerAlexandra har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerAlexandra har bidratt til sinnets munterhet opptil flere ganger
Send en melding via MSN til Alexandra
*humre* Nei, jeg ville ikke forlatt min mann om han hadde holdt på sånn med noen på spillet sitt nei. For min del kunne han gifta seg og fått barn med en der, jeg hadde ikke brydd meg mindre, det er når det blir følelser i RL for personen bak karakteren at ting kanskje begynner å skurre litt. Men, jeg tror ikke jeg hadde tatt det så tungt heller jeg - han vet jo at jeg er verdens beste
Reply With Quote
  #5 (permalink)  
Gammel 19. November 2008, 16:06:17
Xary's Avatar
Junior Member

Registreringsdato: 31. October 2008
Tilholdsted: Telemark
Xary står ved et veiskille: syte eller gjøre noe?
Jeg linket denne saken til kjære i dag og fniste når jeg leste det. Så begynte jeg å tenke. Jeg og han spiller samme spill, World of Warcraft, og vi er på en rollespillserver. På rollespillservere så foregår det litt av hvert på diverse vertshus. Jeg har vært uheldig å snuble over folk som morer seg på slike steder og det er intimt så det holder! For man kan nemlig ikke animere det man driver med. Så da skrives det... Av typen "i'm caressing your nipples while nibbling your ear" (og noen er så "dumme" at de ikke skriver privat) Og når de har kommet litt lengre i den leken der så er det lenge siden det sluttet å være artig å være tilskuer !

Så kom jeg prøve å forestille meg at min kjære holdt på sånn om natten, jeg har jo ingen garanti for det, sant? Jeg kom til at jeg hadde reagert omtrent like heftig på det som RL utroskap. Jeg hadde i grunn klikket i vinkler . Så det så!
Reply With Quote
  #6 (permalink)  
Gammel 19. November 2008, 21:00:05
Dragen's Avatar
Senior Member

Registreringsdato: 23. October 2007
Alder: 99
Dragen har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerDragen har bidratt til sinnets munterhet opptil flere gangerDragen har bidratt til sinnets munterhet opptil flere ganger
Grensen for utroskap går for meg ved ting jeg ikke kan fortelle partneren min. Enkelt og greit. Hva artikkelen angår - det er så fjernt fra min virkelighet at jeg ikke vet helt hva jeg skal mene om det.
Reply With Quote
Svar

Bookmarks

Tags
second life, utroskap

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Innleggsregler