![]() |
|
|||||||
| Notices |
| Ordet er ditt! Kom inn og slå av en prat. Vi biter ikke så veldig hardt.. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
||||
|
Jeg er vel kanskje en av flere som ble sittende og humre litt av denne.
Skilles etter virtuell utroskap - kultur - Dagbladet.no For selv om jeg selvsagt synes synd på folkene, så synes jeg det hele blir litt sprøtt også. Jeg ser for meg mekling på familiekontoret og slike ting som man må gjennom her i Norge. Samtidig så husker jeg jo ganske mange nettdiskusjoner der noen f.eks. oppdager at mannen (eller dama) har kontakt med andre på nett på en måte som ektefellen/samboeren ikke synes er ok. Så jeg lurer jo litt, jeg da. Hvor ville grensa ha gått for deg med tanke på når du opplevde det som utroskap? E-postutveksling? Flørting i chatterom? Eller utveksling av virtuelle kroppsvæsker (selvmotsigende, jeg vet) i et spill som Second Life?
|
Nei dette blir for dumt.
Men om mannen min flørter og har en dialog med ei anna dame på nettet som jeg ikke vet om, det er for meg utroskap "nok". For da har man gått over den "gylne" grense. |
|
||||
|
Jeg linket denne saken til kjære i dag og fniste når jeg leste det. Så begynte jeg å tenke. Jeg og han spiller samme spill, World of Warcraft, og vi er på en rollespillserver. På rollespillservere så foregår det litt av hvert på diverse vertshus. Jeg har vært uheldig å snuble over folk som morer seg på slike steder og det er intimt så det holder! For man kan nemlig ikke animere det man driver med. Så da skrives det... Av typen "i'm caressing your nipples while nibbling your ear" (og noen er så "dumme" at de ikke skriver privat) Og når de har kommet litt lengre i den leken der så er det lenge siden det sluttet å være artig å være tilskuer
! Så kom jeg prøve å forestille meg at min kjære holdt på sånn om natten, jeg har jo ingen garanti for det, sant? Jeg kom til at jeg hadde reagert omtrent like heftig på det som RL utroskap. Jeg hadde i grunn klikket i vinkler . Så det så! |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| second life, utroskap |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|